۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۶

با میکرو GFI، بدون خط تلفن فکس کنید

ایتنا - این محصول با خدمات فکس ابری کاملا سازگار است؛ نه به خطوط تلفن نیازی دارد و نه به سخت‌افزار مخصوص و هزینه‌های اضافی آن.
با میکرو GFI، بدون خط تلفن فکس کنید


فکس میکر GFI در سال جاری میلادی در منطقه خاورمیانه عرضه خواهد شد.

 
به گزارش ایتنا این محصول در واقع نسخه ارتقا یافته‌ای از نرم‌افزار فکس در شبکه این کمپانی است و تاکنون جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. 

فکس میکرو GFI بر پایه ارسال ایمیل مبتنی بر رایانش ابری کار می‌کند و برای رفع نیازهای امروزه کاربرانی طراحی شده که از ابزارهای همراه ارتباطی و اینترنتی استفاده می‌کنند.

سازمان‌ها و دارندگان کسب و کار امروزه با این بسته نرم‌افزاری موسوم به فکس میکر ۲۰۱۳ می‌توانند همزمان به تعداد زیادی از کاربران پیام کوتاه بفرستند، قرارهای ملاقات را یادآوری کنند و محصولات تازه و سایر اطلاعات را به طور مستقیم به دستگاه‌های همراه مشتریان، همکاران و طرف‌های کاری بالقوه‌شان بفرستند.

با این محصول جدید می‌توان فکس مختلط فرستاد و دیگر نیازی به ترانکش‌های تخصصی، خطوط تلفن، سخت‌افزار مخصوص و ارتباطات شبکه تلفن نیست.
سرورها می‌توانند به طور مستقیم به خدمات فکس آنلاین متصل شوند و به جای خطوط سنتی تلفن، فکس‌های خود را از طریق خطوط تلفن همراه ارسال و دریافت کنند.

کاربران هم با استفاده از این محصول می‌توانند همچون گذشته از امکان بررسی، آرشیو و در دسترس بودن فکس سنتی بهره‌مند شوند با این تفاوت که دیگر نیازی به اتصالات قدیم و هزینه‌های نگهداری مربوط به آن ندارند. 

هزاران کسب و کار کوچک و متوسط (SMB) در دنیا نظیر موسسات درمانی، دفاتر حقوقی و بنگاه‌های خدمات مالی و اعتباری که باید به خاطر مسایل امنیتی و اقتضائات قانونی از ارتباطات شبکه فکس استفاده کنند، از فکس میکر جی اف ای استفاده می‌کنند. 

با فکس میکر ۲۰۱۳ می‌توان به صورت هم زمان از منافع امنیتی تکنولوژی قدیم فکس استفاده کرد ولی این کار را راحت‌تر، با هزینه کم‌تر و انطاف بیشتری انجام داد و آن هم با استفاده از ابزارهای ایمیل و اس ام اس امکان‌پذیر است. 

جی اف ای فکس میکر ۲۰۱۳ امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله این امکانات می‌توان به حمایت از سیستم‌های ایمیل ابری نظیر مایکروسافت آفیس ۳۶۵ و گوگل داکس و امکان فکس از تمام وسایل همراه در جاده و در مناطق دوردست بدون نیاز به دستگاه فکس اشاره کرد.
 
گفتنی است این محصول با خدمات فکس ابری کاملا سازگار است؛ نه به خطوط تلفن نیازی دارد و نه به سخت‌افزار مخصوص و هزینه‌های اضافی آن و کافی است با سرور فکس میکر ارتباط اینترنتی داشته باشند و خدمات این سیستم را خریداری کرده باشند. هزینه‌های عملیاتی و اجرایی آن هم در پایین‌ترین حد ممکن است.
 
علاوه بر این به وسیله محصول یاد شده می‌توان هم زمان چندین پیام را مدیریت کرد. لازم به ذکر است این محصول جدید مایکروسافت اکسچینج ۲۰۱۲ و ویندوز ۸ پشتیبانی می‌کند.

شهرام آذرور، مدیر کانال شبکه در شرکت تجارت امن (کامگارد) که توزیع این محصول را در ایران و منطقه خاورمیانه بر عهده دارد، معتقد است ارتباطات شبکه‌ای، انقلابی در روش ارتباط کسب و کارها با مشتریان ایجاد کرده است ولی فکس کاغذی به عنوان یک ابزار مهم حالت سنتی خود را حفظ کرده و مانعی در این مسیر جدید شده بود. کاغذ فکس کاغذ گران قیمتی است و گاهی به خاطر مشکلاتی که دارد جلوی ارتباطات سرموقع را می‌گیرد. با فکس میکر ۲۰۱۳ GFI مشتریان می‌توانند در حال حرکت هم از خدمات فکس به شکل هوشمند استفاده کنند و نیازی نیست به مکانی یا خطی وابسته باشند. 
علاوه بر آسانی نصب و سادگی کاربری به این ترتیب به حفظ محیط زیست هم کمک بزرگ‌تری می‌شود.
 
کد مطلب: 25086
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام