۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۸

تقدیر از سامسونگ در جشنواره همراه تهران

ایتنا - دبير جشنواره: حجم آثار ارسالی به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در مقایسه با دیگر فعالیت های عرصه هنر و فرهنگ شوق برانگیز است.


جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در آیین اختتام خود از شرکت سامسونگ تقدیرکرد.


به گزارش ایتنا از ستاد خبری حامیان جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، در این مراسم که روز جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، مسئولین مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مدیران و داوران جشنواره، مدیران شرکت سامسونگ، هنرمندان سینما و برگزیدگان جشنواره حضور داشتند.

در ابتداي مراسم فرجاد خوشبین، دبير جشنواره فيلم و عكس همراه تهران پس از ابراز خرسندی از استقبالی که از جشنواره شده به ارائه آمار آثار ارسالی جشنواره های دیگر اشاره کرد و گفت: حجم آثار ارسالی به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در مقایسه با دیگر فعالیت های عرصه هنر و فرهنگ شوق برانگیز است.
وی توضیح داد: ۲۷ هزار عکس و هزار فیلم دریافت شد و مورد داوری قرار گرفت و هیات داوری کار سخت و وظیفه سنگینی برعهده داشته است.

دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، هدف مهم برگزاری این رویداد هنری را سوق دادن کاربران تلفن همراه به سمت خلق آثار هنری دانست و تصریح کرد : تلفن همراه ابزاری عمومی است و امکاناتی دارد که می تواند افراد را به هنرمندان بالقوه تبدیل کند. جشنواره " فیلم و عکس همراه تهران" می تواند پایه گذار حرکت فرهنگی خوبی برای استفاده از تلفن همراه باشد.
خوشبین تاکید کرد: اقدامات فرهنگی نیاز به صرف هزینه دارد و شرکت سامسونگ هزینه های برگزاری جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را تقبل نموده اند که از مدیران این شرکت تشکر می کنیم و امیدواریم این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه، فیلم برگزاری کارگاه های آموزشی که با حمایت سامسونگ و حضور"مهرداد اسکویی " درباره "تکنیک های خلاق فیلم سازی با موبایل" در ۲۱ دانشگاه کشور برگزار شده به نمایش درآمد.

در بخش دیگری از اختتامیه فرزاد رضاجویی، مدیرعامل شرکت ایمانقشینه که یکی از مجریان برگزاری جشنواره است برای اعلام اسامی برگزیدگان بخش مسابقه فیلم و عکس سامسونگ به روی سن آمد. مسابقه فیلم و عکس سامسونگ یکی از بخش های رقابتی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران بود که به ۳ عکس و ۳ فیلم برگزیده در این بخش جوایزی اهدا شد. 
رضاجویی در سخنان خود ضمن تشکر از دکتر علیزاده، رئیس مرکز رسانه های دیجیتال که برگزار کننده این جشنواره بود، از شرکت سامسونگ به عنوان اصلی ترین حامی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران یادکرد و گفت: حضور برندهای بزرگ در جشنواره ها پشتوانه خوبی است که با حضور سامسونگ در کنار ما، جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از این پشتوانه برخوردار بود.
عضو شورای سیاستگذاری جشنواره، نگاه هنری و فرهنگی سامسونگ به مقوله عکاسی و فیلمسازی با تلفن همراه را ستود و ابراز امیدواری کرد حضور سامسونگ و سایر برندهای این حوزه در جشنواره سال آینده پررنگ تر شود.
 
 
کد مطلب: 26012
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام