۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۸

۴۰۰ میلیون دلار هزینه برای بازاریابی ویندوز در تعطیلات کریسمس

ایتنا- کارشناسان معتقدند صرف هزینه 400میلیون دلاری برای تبلیغات زیاده‌روی است.
۴۰۰ میلیون دلار هزینه برای بازاریابی ویندوز در تعطیلات کریسمس


مایکروسافت قصد دارد برای بازاریابی سیستم عامل ویندوز خود در فصل تعطیلات کریسمس رقم بی‌سابقه ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کند.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک اسپات، این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت در کریسمس سال گذشته میلادی تنها ۲۴۱ میلیون دلار را به این منظور هزینه کرده بود و در شرایط دشوار اقتصادی فعلی قصد دارد این هزینه را دو برابر کند.

از این رقم ۱۳۱ میلیون دلار صرف تبلیغات برای مشتریان حقیقی و ۲۷۴ میلیون دلار صرف هزینه برای بازاریابی به روش سنتی و دیگر مخارج عملیاتی خواهد شد.

در حالی که برخی کارشناسان صرف چنین هزینه‌هایی را زیاده‌روی می دانند، عده ای دیگر معتقدند با توجه به اهداف از پیش تعیین شده مایکروسافت بودجه اختصاص یافته منطقی به نظر می‌رسد.

به خصوص که رقبای این شرکت برای از میدان به در کردن ویندوز به عنوان یک سیستم عامل سنتی تلاش های فراوانی را به عمل آورده اند.

مایکروسافت امیدوار است تا قبل از پایان سال ۲۰۱۳ بتواند ۱۶ میلیون تبلت مجهز به سیستم عامل ویندوز به فروش برساند و به همین منظور مذاکراتی را با شرکت های دل، ایسر و لنووو هم به عمل آورده است.
کد مطلب: 28221
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام