۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۹

اولین کت هوشمند مجهز به اتصالات نسل چهارم موبایل و شارژر گوشی های هوشمند

ایتنا- کامپیوترهای پوشیدنی کم کم از عینک گوگل گرفته تا ساعت هوشمند به سوی لباسهای کاربران رخنه کرده و در جدیدترین آنها کت و بارانی هوشمند نیز عرضه شده است.


کمپانی موتیف کت هوشمندی بنام M ساخته که دارای اتصالات نسل چهارم موبایل ۴G بوده و همچنین در جیب بغل خود شارژر مخصوصی تعبیه کرده که هنگام مهمانی های شبانه خیلی به درد می خورد.


طراحی این کت و بارانی ضد آب بسیار شیک و پیک بوده و قطعا جوانان نسل جدید دارای گوشی های هوشمندی مانند آیفون و گلکسی و ... عاشق آن خواهند شد چرا که بسیار کارآ است.

کت هوشمند M به گفته رافایل بالبی طراح کت به شبکه هوشمند کارما وصل شده و کاربران جدید در سه ماهه اول پولی برای دریافت ماهیانه ۱ گیگ اطلاعات پرداخت نمی کنند (برای اتصالات نسل چهار) و بعد از سه ماه استفاده رایگان باید ماهی ۱۴ دلار بپردازند.

گفتنی است شبکه نسل چهار کارما روی شبکه نسل چهار اسپرینت امریکا فعالیت داشته و در ۸۰ شهر امریکا نیز جواب داده و ۱۳۵ میلیون امریکایی را تحت پوشش خود دارد.

سرعت دانلود بین ۳ تا ۶ مگابیت بر ثانیه بوده و در نقاط مطلوب به ۱۰ مگابیت بر ثانیه می رسد. همچنین سرعت آپلود نیز ۱.۵ مگابیت بر ثانیه تعریف شده است.

شارژر درون جیب بغل کت هوشمند M با گوشی هایی مانند آیفون ۴,۴s,۵,۵s و گلکسی اس ۳ و ۴ سازگاری دارد و در ودقع یک داک استیشن تعبیه شده داخل کت است که گوشی روی آن قرار می گیرد.

فناوری کت هوشمند به گفته رافایل همچنان در حال توسعه بوده و در آینده ماژول های جدیدترین به آن افزوده خواهد شد.سرویس های تعریف شده از ژانویه ۲۰۱۴ قابل دریافت خواهد بود.

کمپانی موتیف برای توسعه از کاربران علاقمند خواسته تا برای تست این کت در سایت www.motiif.us ثبت نام کنند.
کد مطلب: 28380
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام