۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۵

رونمایی «داده پرداز رایانه متین» از فلش‌های الوان سیلیکون پاور

ایتنا - این دو محصول در رنگ‌های متنوع و با طراحی فوق‌العاده زیبا عرضه شده‌اند تا با هر سلیقه‌ای سازگاری داشته باشند.
رونمایی «داده پرداز رایانه متین» از فلش‌های الوان سیلیکون پاور


کمپانی سیلیکون پاور یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنند‌گان محصولات مرتبط با حافظه در دنیا، مجموعه جدیدی از فلش‌ مموری‌های USB ۲.۰ و USB ۳.۰ خود را با نام‌های Ultima U۰۶ و Blaze B۰۶ عرضه کرد.
این دو محصول در رنگ‌های متنوع و با طراحی فوق‌العاده زیبا عرضه شده‌اند تا با هر سلیقه‌ای سازگاری داشته باشند.


به گزارش ایتنا فلش‌ مموری‌های Ultima U۰۶ و Blaze B۰۶ علاوه بر طراحی هوشمندانه و بسیار زیبا در ظرفیت‌های متنوع و با قیمتی مقرون به صرفه و رقابتی عرضه شده‌اند.
بدنه زاویه‌دار کاملا متفاوت نسبت به سایر فلش مموری‌ها یکی از مشخصه‌های مهم این دو محصول است که ظاهری بسیار مدرن به آن بخشیده است.
بدنه Ultima U۰۶ و Blaze B۰۶ از دو قسمت مات و صیقلی ساخته شده که علاوه بر سهولت حمل، در برابر اثر انگشت و خط و خش نیز مقام است.

گفتنی است که امکان اتصال درپوش به انتهای بدنه این دو فلش وجود دارد تا کاربران هیچگونه نگرانی از بابت گم شدن آن نداشته باشند.
علاوه بر این، به لطف طراحی خاص این دو محصول امکان اتصال بند به قسمت انتهایی آنها فراهم است و می‌توان از آنها به عنوان لوازم تزئینی کیف و گوشی استفاده نمود.

حافظه خود را رنگی کنید!
دو محصول جدید سیلیکون پاور در سه رنگ متنوع شامل آبی، صورتی و سفید عرضه شده‌اند. قیمت مناسب از دیگر مشخصه‌های مهم این دو محصول است تا امکان استفاده از آنها برای کلیه اقشار جامعه فراهم باشد.
برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران از نظر سرعت انتقال و ذخیره سازی داده، Ultima U۰۶ و Blaze B۰۶ در قالب رابط‌های کاربری و ظرفیت‌های متنوع عرضه شده‌اند؛ Ultima U۰۶ با رابط کاربریUSB ۲.۰ و در پنج ظرفیت ۴، ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت و Blaze B۰۶ با رابط پرسرعت USB ۳.۰ و در ظرفیت‌های ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه شده است.

کلیه فلش مموری‌های کمپانی سیلیکون پاور به همراه ضمانت لایف تایم شرکت داده پرداز رایانه متین و نرم‌افزار رایگان SP Widget شامل هفت ابزار امنیتی و دریافت پشتیبان و همچنین نسخه ۶۰ روزه ابزار امنیت اینترنت نورتون ارائه می‌شوند.

برنامه بازیابی داده Recuva از دیگر امکاناتی است که به همراه این دو محصول ارائه می‌شود که امکان بازیابی فایل‌های دیلیت شده از قبیل عکس‌های دیجیتال، اسناد، موسیقی و ویدئو را برای کاربران فراهم می‌کند.
 
کد مطلب: 29115
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام