۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳

آیفون جدید چشم‌ها را خیره نکرد

ایتنا- دوربین جدید آیفون کماکان از بدنه آن بیرون زده و این مشکل اساسی هم اصلاح نشده باقی مانده است.
آیفون جدید چشم‌ها را خیره نکرد


اپل به تازگی از برخی محصولات تازه‌اش و به خصوص مدل‌های جدید آیفون رونمایی کرده، اما کارشناسان معتقدند این شرکت نتوانسته چشم‌ها را خیره کرده و نوآوری خاصی داشته باشد.


به گزارش ایتنا از فارس، از جمله این محصولات گوشی‌های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس هستند که از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با آیفون‌های قبلی ندارند و حتی تغییرات مختصر اعمال شده بر روی بدنه آلومینیومی این گوشی‌ها و همینطور استفاده از شیشه ضخیم‌تر و نشکن برای کاربر عادی چندان محسوس نیست.

برخی از کاربرانی که توانسته‌اند از آیفون‌های 6 اس و 6 پلاس استفاده کنند می‌گویند شاهد از کار افتادن و نقص فنی گوشی‌های مذکور بوده‌اند و همین مساله باعث طرح برخی نارضایتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی شده است.

این در حالی است که اپل می‌گوید با استفاده از پردازنده A9 به جای A8 در آیفون جدید قدرت و سرعت پردازش آن را تا 70 درصد افزایش داده است.

شاید مهم‌ترین تغییر گوشی آیفون 6 اس و 6 پلاس به روز کردن دوربین از 8 به 12 مگاپیکسل باشد.

اما این تغییر هم باعث بزرگتر شدن تصاویر شده و نه ارتقای کیفیت آنها. لذا اپل بر روی سرعت بالای فوکوس خودکار و دقت بیشتر دوربین مانور داده است.

اما قابلیت دیگر افزوده شده به آیفون که بارها در گذشته اخباری در موردش منتشر شده بود Force Touch است که به کاربران امکان می‌دهد با کم و زیاد کردن میزان فشار به نمایشگر گوشی فرامین خاصی را اجرا کنند.

امکان افزایش حافظه به 64 گیگابایت و پشتیبانی بهتر از شبکه‌های بی‌سیم از جمله قابلیت‌های این گوشی است.
کد مطلب: 38108
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام