۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴

نیمی از سرمایه‌گذاری سازمان‌های بزرگ در راستای کلان داده‌ها

ایتنا - یادگیری ماشینی تا سال 2020 میلادی به صورت کامل جای سیستم‌های دستی تحلیل داده و مدیریت اطلاعات را می‌گیرد.
نیمی از سرمایه‌گذاری سازمان‌های بزرگ در راستای کلان داده‌ها


مرکز تحقیقاتی Forrester بر اساس آخرین بررسی‌های خود اعلام کرد در سال ۲۰۱۶ میلادی اهمیت داده‌ها در سازمان‌ها بیش از هر زمان دیگر می‌شود و بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه صورت می‌گیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، در سال ۲۰۱۶ مدیران اطلاعاتی سازمان توان، موقعیت و پرستیژ بهتری پیدا می‌کنند تا با آزادی عمل بیشتر بتوانند سیاست‌های خود در جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر از داده‌ها را اعمال کنند.

علاوه بر این، سیستم‌های یادگیری ماشینی از سال آینده به بعد به یکی از ارکان اصلی سازمان‌ها تبدیل می‌شوند و تا سال ۲۰۲۰ میلادی به صورت کامل جای سیستم‌های دستی تحلیل داده و مدیریت اطلاعات را می‌گیرند.

کارشناسان همچنین پیش‌بینی کردند سازما‌ن‌ها طی سال ۲۰۱۶ بهره بیشتری از اطلاعات می‌برند؛ به نحوی که فروش داده تحلیل شده نیز به یکی از منابع درآمد آنها تبدیل می‌شود.

 

مرکز تحقیقاتی Forrester در بررسی جدید متوجه شد یک‌سوم سازمان‌ها در سال ۲۰۱۶ میلادی از طریق منابع برون‌سپاری شده به علوم مورد نیاز خود در عرصه پردازش داده دسترسی پیدا می‌کنند و از این طریق الگوریتم‌ها و خدمات مورد نیاز خود برای تحلیل داده‌ها را به دست می‌آورند.

سال آینده برای نخستین بار بازار جهانی الگوریتم‌های سازمانی هم داغ می‌شود تا در این زمینه احساس نیاز بیشتری صورت گیرد.

کارشناسان همچنین اعلام کردند نیمی از سرمایه‌گذاری سازمان‌های بزرگ در سال ۲۰۱۶ میلادی به کلان داده‌ها اختصاص میابد و میزان رضایت‌مندی سازمان‌ها در جریان بهره‌مندی از کلان داده‌ها بیشتر می‌شود.
 
کد مطلب: 39207
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
....در سال ۲۰۱۶ میلادی اهمیت داده‌ها در سازمان‌ها بیش از هر زمان دیگر می‌شود و بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه صورت می‌گیرد....
هر جه زمان می گذرد ارزش داده ها ، حفظ و تحلیل آن بیشتر نمایان می شود ، دانش فنی امروزه در شبکه جهانی اینترنت به وزنه ای تبدیل شده که انکارش غیر ممکن است.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام