۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳

پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی، دغدغه سه‌چهارم مدیران سازمانی

ایتنا - 41 درصد مدیران اطلاعاتی اعلام کردند افزایش اهمیت داده‌ها مهم‌ترین نگرانی سازمان آنها در عرصه IT محسوب می‌شود.
پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی، دغدغه سه‌چهارم مدیران سازمانی


نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد نگرانی در بین مدیران اطلاعاتی (CIO) سازمان‌هایی که زیرساخت‌های مناسب و نیروهای متخصص IT ندارند تا با نیازهای طولانی‌مدت در عرصه فناوری روبرو شوند، به میزان قابل ملاحظه افزایش یافته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، بررسی‌های شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای سازمانی EMC نشان داد سه‌چهارم مدیران اطلاعاتی به این نتیجه رسیده‌اند که طی پنج سال آینده مجبورند محصولات، خدمات و ابزارهای جدید را در اختیار بگیرند تا به نیازهای خود پاسخ دهند.

در این بررسی ۴۱ درصد مدیران اطلاعاتی اعلام کردند افزایش اهمیت داده‌ها مهم‌ترین نگرانی سازمان آنها در عرصه IT محسوب می‌شود و ۳۷ درصد آنها توضیح دادند که این مسئله در سال ۲۰۱۹ میلادی مهم‌ترین دغدغه سازمان‌های جهانی خواهد بود.

 

به گفته این افراد، در سال ۲۰۱۶ میلادی دومین مشکل بزرگ سازمان‌های جهان سازگاری با نیازهای غیرقابل پیش‌بینی کسب و کار و سرعت بالای خواسته‌های جدید سازما‌ن‌ها خواهد بود. پیش‌بینی شده است در سال ۲۰۱۹ میلادی این نیاز به یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان‌های جهانی تبدیل شود و نیاز به اجرای عملیات‌های سریع در سازمان‌ها را بیشتر کند.

به هر حال، در این بررسی مشخص شد مدیران اطلاعاتی نگرانی زیادی در مورد حل کردن این مشکلات دارند و معتقدند که اگر نتوانند شرایط کنونی را به خوبی مدیریت کنند، فرصت‌های پیش رو را از دست می‌دهند.
 
کد مطلب: 42611
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام