۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵

امکانات جدید برای مچ‌بند مایکروسافت

ایتنا- شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که در آخرین به‌روزرسانی برای امکانات مچ‌بند خود، امکاناتی مانند کنترل موسیقی و اندازه‌گیری میزان کالری سوزانده شده را به این مچ‌بند افزوده است.
امکانات جدید برای مچ‌بند مایکروسافت


شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که در آخرین به‌روزرسانی برای امکانات مچ‌بند خود، امکاناتی مانند کنترل موسیقی و اندازه‌گیری میزان کالری سوزانده شده را به این مچ‌بند افزوده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبر تحلیلی engadget، اگر شما آخرین پوشیدنی کمپانی مایکروسافت یعنی بند ۲ (Band 2) را در اختیار دارید حتما از قابلیت‌های جدید ارائه شده برای آن لذت خواهید برد.

این غول فناوری شده به‌تازگی چند ویژگی جدید را برای این دستگاه پوشیدنی عرضه کرده است که آن را هوشمندتر و کاربردی‌تر می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی ارائه شده برای این دستگاه کنترل‌های جدید برای پخش موسیقی است که می‌توان از طریق آن آهنگ‌های موزیک را پخش، متوقف یا تعویض کرد.

 

علاوه بر این، با قابلیت‌های جدید اضافه شده به برنامه Exercise Tile می‌توانید در طول ورزش کردن میزان کالری سوزانده شده و همچنین ضربان قلب خود را اندازه‌گیری کنید. این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای این دستگاه ارائه شده و می‌توانید با نصب آن بر روی دستگاه خود از قابلیت‌های جدید یاد شده لذت ببرید.

شایان‌ذکر است که مایکروسافت قصد دارد تا بتواند با کمک این مچ‌بند به رقابت با محصولات نیرومند این رده برود و به همین دلیل نیز به‌سرعت در حال ارائه امکانات جدید برای این محصول است.
 
کد مطلب: 39775
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام