۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱

حمله هکرهای فلسطینی به شبکه تلویزیونی اسرائیل

ایتنا- هکرهای فلسطینی به مدت چند دقیقه پخش برنامه‌های یک شبکه تلویزیونی فلسطینی را مختل کرده و تصاویری از شهدا و مبارزات خود را به نمایش گذاشتند.
حمله هکرهای فلسطینی به شبکه تلویزیونی اسرائیل


به گزارش ایتنا از فارس، در زمان نمایش برنامه تلویزیونی پرطرفدار Big Brother از Channel 2 پخش این برنامه‌ها با نمایش کلیپی فلسطینی مختل شد که در آن پیام‌های تهدیدآمیزی بر ضد صهیونیست‌ها به زبان‌های عربی و عبری درج شده بود.


در یکی از این پیام‌ها آمده بود: "در خانه‌هایتان بمانید. داستان تمام نشده ... رویدادهای بیشتری در راه است. انتفاضه قدس"

از جمله دیگر تصاویر پخش‌شده می‌توان به عکس‌هایی از تشییع پیکر پاک شهدای فلسطینی، وحشگیری صهیونیست‌ها در برابر غیرنظامیان فلسطینی به خصوص زنان و کودکان، عملیات استشهادی فلسطینیان بر ضد صهیونیست‌ها و در نهایت یک کلیپ انیمیشن اشاره کرد که در آن فلسطینیان انتقام خون به ناحق ریخته‌شده شهدای خود را از سربازان صهیونیست می‌گیرند.

این حمله هکری به دنبال حمله صبح جمعه ارتش و سرویس مخفی رژیم صهیونیستی به دفتر یک شبکه تلویزیونی وابسته به جهاد اسلامی موسوم به الیوم در رام‌الله و تعطیلی آن رخ داد. صهیونیست‌ها ترویج به اصطلاح تروریسم را عامل این تصمیم خود دانستند.

مدیر ۳۴ ساله این شبکه تلویزیونی که عضو جنبش جهاد اسلامی است و قبلا در زندان صهیونیست‌ها بوده در جریان حمله اخیر بازداشت شد.
کد مطلب: 41895
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام