۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲

تنظیم خاموشی نمایشگر

ایتنا - با اپلیکیشن No Screen Off دیگر نگران خاموش شدن نمایشگر خود موقع مطالعه نشوید.
تنظیم خاموشی نمایشگر


در حال حاضر به کمک صفحه‌های بزرگ گوشی یا تبلت و همچنین وجود نسخه‌های الکترونیک از نشریات مختلف مانند کتاب، مجله، روزنامه و... به راحتی می‌توانیم روی این دستگاه‌های دیجیتالی مطالعه کنیم. اما گاهی وقتی مشغول خواندن یک متن از روی گوشی یا تبلت هستیم بعد از چند ثانیه و از آنجا که کاری با LCD نداریم، نمایشگر خاموش می‌شود.


به گزارش ایتنا از ایران آنلاین، تنها راهی که دارید این است که به بخش تنظیمات گوشی رفته و زمان روشن بودن LCD گوشی را افزایش دهید اما زمان‌های در نظر گرفته شده در این بخش برای روشن بودن صفحه نمایش گوشی محدود است و اگر شما بخواهید زمان زیادی به مطالعه بپردازید با مشکل برخورد خواهید کرد. بنابراین اگر زیاد اهل مطالعه با دستگاه هوشمند خود هستید و می‌خواهید بدون خاموش شدن نمایشگر ساعت‌ها به مطالعه بپردازید می‌توانید از برنامه No Screen Off استفاده کنید.

با این برنامه تا زمانی که شما نخواهید صفحه نمایشگر گوشی یا تبلت‌تان خاموش نمی‌شود. بعد از نصب اپ روی دستگاه هوشمند خود تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تنظیمات برنامه را روی حالت ON بگذارید با این کار دیگر هنگام مطالعه نیاز نیست برای خاموش نشدن صفحه نمایشگر هر از چند دقیقه‌ای به نمایشگر ضربه بزنید.

بعد از تمام شدن کارتان هم برای خاموش شدن صفحه نمایشگر به شکل معمولی بهتر است کلید ON را به OFF تبدیل کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً بعد از پایان مطالعه دکمه OFF در برنامه را فعال کنید چرا که اگر این کار را نکنید صفحه نمایشگر شما اگر با گوشی هم کار نداشته باشید خاموش نمی‌شود و این کار می‌تواند شارژ گوشی شما را سریع‌تر تمام کند. با این اپ به راحتی و بدون دردسر می‌توانید مطالبی که می‌خواهید را مطالعه کنید. No Screen Off به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.
کد مطلب: 45883
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام