۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸

مایکروسافت، حافظه وان‌درایو را با اسکایپ یکپارچه‌سازی می‌کند

ایتنا- تنوع سرویس‌های ذخیره سازی ابری بسیارزیاد است که از جمله این سرویس‌ها می‌توان به گوگل درایو، آی‌کلود و وان‌درایو اشاره کرد اما واقعا بهتر است از کدام مورد استفاده کرد؟ مایکروسافت امیدوار است که کاربران اسکایپ از وان‌درایو استفاده کنند.
مایکروسافت، حافظه وان‌درایو را با اسکایپ یکپارچه‌سازی می‌کند
مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که قصد دارد فضای ذخیره سازی وان‌درایو را با اسکایپ یکپارچه‌سازی کند و به همین خاطر بر این امید است که کاربران اسکایپ از وان‌درایو استفاده کنند.
تاکنون سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مختلفی به بازار عرضه شده است که گوگل درایو، آی‌کلود و وان‌درایو چند مورد از آنهاست، ولی مایکروسافت در نهایت وان‌درایو را برای همگام‌سازی با اسکایپ انتخاب کرده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، با توجه به اقدام جدید شرکت مایکروسافت و همگام‌سازی اسکایپ با وان‌درایو، اگر شخصی، کاربر اسکایپ باشد و بخواهد فایل‌های خود را برای دیگران ارسال کند، امکان دسترسی آسان و مستقیم از طریق خود اپلیکیشن برقرار است و کابران این فرصت را خواهند داشت که به فایل‌های ذخیره‌شده در حساب‌های وان‌درایو دسترسی داشته باشند و آنها را به راحتی برای مخاطبان خود در اسکایپ ارسال کنند.
 
احتمال می‌رود که این همگام‌سازی، کاربران را به استفاده از وان‌درایو یا اسکایپ و یا هر دو سوق دهد.
مایکروسافت همچنین اعلام کرده: «آخرین ورژن اسکایپ در تمامی بازارها، در قالب تمامی زبان‌ها و پلتفرم‌ها به جز مک و لینوکس عرضه شده است و اکنون این نسخه جدید از وان‌درایو هم پشتیبانی می‌کند.»
 وان درایو و اسکایپ مایکروسافت

بدین ترتیب، پشتیبانی اسکایپ از وان‌درایو باعث می‌شود که کاربران بتوانند با سرعت بالا فایل‌های حافظه شخصی خود در وان‌درایو را در چت‌های اسکایپ خود مرور و جست‌وجو کنند و یا اینکه آنها را به اشتراک بگذارند.
همچنین با این همگام‌سازی، اشتراک گذاری اسناد آفیس، پی‌دی‌اف‌ها یا هر یک از 300 نوع فایلی که وان‌درایو از آنها پشتیبانی می‌کند، فقط با چند کلیک میسر می‌شود.
 
یکپارچه‌سازی در حال حاضر انجام شده است و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که برای استفاده از این قابلیت، باید آخرین نسخه اسکایپ روی دستگاه موبایل کاربر نصب باشد.
 
کد مطلب: 55464
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام