گلوبمستر
نیروی هوایی چندین کشور در دنیا از این C-17 Globemaster III غولپیکر استفاده میکنند.
گلوبمستر
این هواپیما میتواند تا 77519 کیلوگرم بار حمل کند.
Nee-Avro
این BAe 146، که با عنوان Avro RJ نیز شناخته میشود، تجهیزات الکترونیکی بهروزرسانیشدهای برای کمک به نقش آن به عنوان یک مربی خلبان دارد. ما یکی از اینها را در موزه هواگردهای Havilland در نزدیکی جائی که برای نخستین بار تولید شده بود مورد بررسی قرار دادیم.
حالت پرواز درجا
دیدن یکی از این هواگردها در حال پرواز بسیار مایه هیجان بود. نازل چرخیده در قسمت عقب آن و دریچههای بازی که برای آن امکان پرواز درجا را فراهم میآورد را ببینید.
حرکات آکروباتیک
اینکه آنها چطور مانورپذیر هستند شگفتانگیز است، چیزی که با چند حرکت آکروباتیک جذاب در این نمایش در معرض دید قرار گرفت.
سی-130
سی-130های فراوانی در این نمایشگاه حضور داشتند، که با توجه به تعداد زیاد تولید آنها، و تعداد زیادی کشورهایی که نیروی هوائیشان از این هواپیماها استفاده میکنند، چیز غیرمنتظرهای نیست.
محموله یا مسافران
مدل J، مانند این یکی، میتواند تا 128 مسافر را حمل کند و خدمه پرواز آن معمولا شامل حداقل 2 خلبان و یک مسئول بار میشود.
نمایشگرهای LCD
خلبانهای اولین سی-130، در سال 1954، اگر امروز بودند احتمالا از دیدن کاکپیت شیشهای سی-130 مدرن شگفتزده میشدند.
غیرمنتظره
در اینجا یک تانکر تجدید سوخترسانی را مشاهده میکنید که محیط داخلی آن شبیه یک A330 معمول به نظر میرسد. هواپیمای Voyager چندمنظوره است تا بتواند مسافران یا بار را نیز حمل کند.
یوروتانکر
A330 MRTT در نیروی هوایی چند کشور اروپایی و غیراروپایی پرواز میکند، یا پرواز خواهد کرد.
9+1
Frecce Tricolori یک تیم بزرگ است که از نه Aermacchi MB-339 به علاوه یک هواپیمای تکی تشکیل یافته است.
مهندس
این KC-10 خاص نخستین بار در سال 1979 پرواز کرد، و به همین خاطر کنترلهای آنالوگ زیادی دارد. به همین خاطر یک جای ویژه برای یک مهندس وجود دارد، که به ندرت میتوان چنین چیزی را در یک هواپیمای مدرن دید.
دایال
دایالها! بیشتر هواگردهای حاضر در این نمایشگاه هیچ دایال آنالوگی نداشتند، و LCDهای متعددی جایگزین آنها شده بودند. چند صفحه نمایشی که در اینجا میبینید اخیرا به آن اضافه شدهاند.
VTOL سرعت بالا
V-22 برد و سرعت بندکی بهتر از یک هلیکوپکتر دارد، با این حال میتواند به صورت عمودی بلند شده و فرود بیاید.
دسترسی به بام
در مرکز تصویر شما میتوانید یک پلتفرم ایوانمانند کوچک را ببینید. بالای قسمت انتهایی یک دریچه قرار دارد که امکان دسترسی به قسمت بالای هواپیما را فراهم میآورد، که احتمالا نمایی جذاب از زمین و تا حدودی نشاط آور در زمان پرواز فراهم میآورد.