نیسان لیف
این برنده جایزه خودروی سال 2011 جهان یک از اولین خودروهای برقی است که به تولید انبوه رسیدند. لیف یک خودروی زیبا، نرم و سازگار با محیط زیست است و خرید و نگهداری آن مقرون به صرفه است.
لکسوس LFA
الافای یک نماد عجیب و غریب و لوکس دهه اخیر است. این کوپه دیفرانسیل عقب با داشتن یک موتور جلوی V-10 توان 553 اسب بخار و 9000 دور در دقیقه را تولید میکند. و با اینکه «تکنولوژی، عملکرد و خاص بودن آن» بسیار شبیه به فراری انزو است ولی نصف آن قیمت دارد.
مرسدس بنز کلاس سی (W205)
کلاس C، که برنده جایزه خودروی سال 2015 جهان شده است، فضای داخلی کیفیت بالایی دارد و هندلینگ آن فوقالعاده است زیرا «نخستین خودرویی بود که از معماری دیفرانسیل عقب مدولار (MRA) تماما جدید استفاده کرد». کلاس سی «فوقالعاده راحت» به آپشنهای مختلف پاورترین و سیتسمهای ایمنی هایتک.
تویوتا GT86
این خودروی چهار سیلندر دیفرانسیل عقب دارای توان 197 اسب بخار است؛ توان متوسط آن با قدرت کنترل متوسط آن همخوانی دارد که باعث شده ضمن اینکه فرز باشد در شرایط لغزنده زمستانی هم مفید واقع شود. GT86 با وجود طراحی سادهاش جذاب است و رانندگی با آن واقعا لذتبخش است.
ولوو XC60
XC60 برنده جایزه خوردوی سال 2018 جهان است. این شاسی بلند با وجود جثه متوسطش فضای داخلی زیادی دارد، صندلیهای آن راحت است و از یک صفحه دیجیتالی کیلومترشمار 20 یا 30 سانتیمتری بهره میبرد. موتور قدرتمند و جوابگوی آن باعث شده تا با داشتن شتاب و هندلینگ قابل توجهش امنیت بالایی داشته باشد.
شورلت Bolt EV
هاچبک بولت ایوی برنده جایزه خودروی منتخب سال 2017 به انتخاب مجله موتور ترند شد، و همچنین تنها خودروی تمام برقی شورلت است. بولت با استفاده از یک موتور برقی 200 اسب بخار میتواند 383 کیلومتر را با یک شارژ کامل باتری طی کند. با داشتن صندلیهای عقب جادار و هندلینگ آسان، این خودرو را میتوان جایگزین خوبی برای کارهای روزمره به جای خودروهایی که از سوختهای فسیلی استفاده میکنند دانشت.
فورود فیستا استی
وبسایت Car and Driver فیستا ST را به خاطر قیمت پایینی که دارد خودرویی باحال، کم مصرف و عملکرد بالا توصیف نموده است. یک موتور آن توربوشارژ 197 اسب بخار 1.6 لیتری و چهار سیلندر است، دندهبندی آن شش سرعته و دیفرانسیل جلو است. در نتیجه این یک هاچبک دوستداشتنی توانمند و در عین حال جمع و جور است که برای رانندگانی با همه سطوح مهارتی قابلیت استفاده دارد.
آلپاین A110
به نوشته وبسایت Top Gear، آلپاین A110 یک کوپه دوصندلی کامپکت است که حقیقتا متفاوت است، رانندگی با آن جذاب است، و سبک وزن است. پشت ساختار تمام آلومینیومی و صندلیهای آن یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ 1.8 لیتری با قدرت 249 اسب بخار با دیفرانسیل عقب و یک گیربکس دوکلاچه Getrag هفت سرعته قرار گرفته که برای A110 این امکان را فراهم آورده که بتواند با توازن و چابکی غیر قابل انکاری از عهده جادههای دشوار بر آید.
لندرور دیسکاوری
دیسکاوری یک شاسی بلند خانوادگی جادار با فضای داخلی لوکس است. این خودرو از یک موتور V-6 با قدرت 258 اسب بخار با یک گیبرکس اتوماتیک هشت سرعته بهره میبرد. و البته نباید قابلیتهای ممتاز آفرود آن را از یاد برد.
هوندا سیویک تیپ R
سیویک تیپ R هم ستارهای در پیست مسابقه و هم مناسب برای استفاده روزانه است. پاورترین این هاچبک چابک عملکرد بالا شامل یک گیربکس دستی شش سرعته و یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ 306 اسب بخار است.
پورشه 911 آر
وبسایت Car Magazine به خاطر هندلینگ، عملکرد و حس خوبی که انتقال میدهد به این خودرو پنج ستاره کامل داد. پورشه 911 R گیربکس دستی شش سرعته، دیفرانسیل عقب و یک موتور غرشگر تنفس طبیعی 4 لیتری شش سیلندر خطی 500 اسب بخار دارد. یک خودروی بسیار کارا با صندلیهای پشتیبان و راحت.
لامبورگینی آونتادور SV
وبسایت Auto Express این خودرو را احتمالا بهترین لامبورگینی تاریخ معرفی کرده است، یک خودروی فوق سریع با سرعتی در حدود 349 کیلومتر در ساعت. زیر کاور موتور الیاف کربنی آن یک موتور V12 شش و نیم لیتری با قدرت 740 اسب بخار قرار گرفته است. دو موتور آن افزایش داده شده و گیربکس تککلاچه هفت سرعته آن در 50 میلیثانیه برنامه شیف پیدا میکند. و سه حالت فرمان دادن، تعلیق و پاورترین دارد: کورسا (مسابقه)، استرادا (خیابان) و اسپورت.