۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۵۹

بيش‌ترين مشكل شركت‌هاي فعال حوزه IT به تعاملشان مربوط است

پرويز رحمتي - رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران - در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين مطلب اظهار كرد: در مورد مسائل و مشكلات شركت‌هاي فعال در حوزه فناوري اطلاعات گفت: بخشي از مشكلات شركت‌ها جنبه داخلي دارد كه خود حل كرده و براي رفع آن به كمك سازمان نياز ندارند. وي ادامه داد: برخي از مشكلات شركت‌هاي IT از جنسي هستند كه براي رفع آن‌ها به سازمان نظام صنفي رايانه‌يي ارجاع مي شود. اين مشكلات به فراخور نوع آن به كميسيون‌هاي تخصصي سازمان ارجاع داده مي‌شود تا پس از بررسي به طور كامل راهكار حاصل شده به عموم شركت‌ها اعلام شود تا درصورت بروز مشكل بتوان از تجربه كسب شده استفاده كرد. رحمتي در پايان خاطرنشان كرد: سازمان نظام صنفي رايانه‌يي در جهت حل و فصل مسائل و مشكلات اعضا صنف، دفاع از حقوق و حيثيت آنان و با هدف ارتقاء نقش IT در توسعه اقتصادي و اجتماعي كشور ايفا نقش مي كند.
کد مطلب: 12692
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ