۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۴۳

راهکاري جدید در زمینه خدمات موسوم به گارانتی طلایی

بر این اساس تمامی مادربردها و کارت‌های گرافیک شامل گارانتی سه ساله بوده که در دوره یکسال اول پس از تولید، قطعه خراب با قطعه نو به صورت فوری تعویض و از آن به عنوان گارانتی طلایی یاد می‌شود. لازم به ذکر است که گارانتی طلایی در بازه زمانی یکساله اول شامل تمامی سری مادربردها و کارت‌های گرافیک اسوس خواهد بود. اسوس اعلام كرد توزیع‌کنندگان رسمی محصولات اين كمپاني در ایران نيز خدمات ياد شده را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند مگر در مواردی که خرابی قطعه به دلیل خطاهای ناشی از عدم استفاده صحیح کاربر و یا خرابی در حین حمل‌ونقل و یا سایر مواردی که کالا را از گارانتی خارج کند. بدین ترتیب این کمپانی با ارائه این خدمت متمایز و با هدف مشتری‌مداری، گامی بزرگ دیگری در جهت ارائه خدمات بهتربه مشتریان خود در ایران برداشته است.
کد مطلب: 13782
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام