۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۰:۲۷

بازدید توزیع‌کنندگان و مدیران خدمات سامسونگ خاورمیانه و شمال آفریقا از کره

امارات متحده عربی، دوبی - شركت Samsung Electronics، یکی از پیشتازان بازار و برنده جوایز متعدد در زمینه تولید محصولات متنوع الکترونیکی، میزبان توزیع‌کنندگان و مدیران خدمات محصولات خود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در کارخانه‌های خود در کشور کره‌جنوبی بود تا آنها را با روش‌ها و استاندارد‌های ارائه سرویس به مشتریان آشنا کند. اعضای هیئت اعزامی از مرکز رضایت مشتریان سامسونگ، مرکز سرویس‌دهی داخلی و کارخانه‌های تولید در Suwon و Gumi در روز‌های 18 تا 22 آوریل دیدن کردند. همچنین، قبل از تمرینات مربوط به استاندارد‌ها در کره، کنفرانس خدمات پس از فروش در دوبی برگزار شد. در این کنفرانس که با حضور بیش از 30 نماینده از توزیع‌کنندگان منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برگزار گردید، استراتژی‌های سرویس‌دهی و روش‌های تجارتی سامسونگ در سال 2010 بیان شد. Junewoo Lee، مدیر بخش سرویس‌ سامسونگ در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در این باره گفت: «با آن که سرویس مشتریان ما به خوبی شناخته شده است، ما همچنان به دنبال روش‌های جدیدی برای پیشرفت سطح سرویس‌دهی خود هستیم تا مشتریان ما علاوه بر داشتن بهترین کالا، بهترین سرویس در سطح جهانی را در اختیار داشته باشند. در استراتژی ما، افزایش محسوس زیرساخت‌های سرویس‌دهی دیده شده، تا کالای با کیفیت‌تر و خدمات بهتری در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد و در نتیجه بتوانیم جایگايمان را در بازار مستحکم‌تر کنیم.» آقای Raed Bashir مدیر کل شركت Al Andalus نیز در این باره گفت: «بازدید از کره‌جنوبی بسیار مفید بود و تصویر خوبی از استاندارد‌های بالای سامسونگ در زمینه خدمات به مشتریان به ما ارائه كرد. همچنین در زمینه یادگیری استاندارد‌های مربوط به آن، بازدید از کارخانه‌های سامسونگ، به ما کمک کرد تا بهتر این شركت را بشناسیم و با استاندارد‌های جهانی آشنا شده و بتوانیم سطح خود را ارتقاء دهیم.» قبل از این نیز سامسونگ خدمات به مشتریان خود را با نوآوری‌هایی همچون تأسیس مرکز خدمات سیار برای مشتریانی که در مکان‌های دوردست هستند گسترش داده است. اخیرا سامسونگ توانسته چهارمین جایزه موسسات تجاری و دولتی خاورمیانه را برای "خدمات مشتریان جامع"، در دسته شرکت‌هايی با کالا‌های الکترونیک، به خاطر خدمات و تعهد موثر خود به مشتریان و سازگاری با استاندارد‌های جهانی در سرویس مشتریان را بدست آورد. درباره Samsung Electronics Samsung Electronics یکی از شرکت‌های راهبردی جهانی در زمینه نیمه‌رسانا‌ها، رسانه‌های دیجیتال و فناوری‌های دیجیتال است که در سال 2009 فروشی بالغ بر 1/119 میلیارد دلار داشته است. در حال حاضر 000/188 هزار نفر در 185 دفتر در 65 کشور مختلف حضور دارند. در کل هشت واحد اداری مختلف و مستقل در سامسونگ تعریف شده است: نمایشگرها، ارتباطات همراه، سیستم‌های مخابراتی، لوازم خانگی دیجیتال، نیمه‌رسانا‌ها، تصویر‌گری دیجیتال و نمایشگر‌های LCD. Samsung Electronics یکی از تولید‌کننده‌های مطرح در زمینه تلویزیون‌های دیجیتال، حافظه، تلفن‌های همراه و TFT LCD است. برای اطلاعات بیشتر در اين مورد به وب‌سایت www.samsung.com مراجعه کنید.
کد مطلب: 13946
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ