مشكل دسترسي كاربران به سرويسهاي ايميل گوگل و ياهو
كاربران ايرنترنت در كشورمان از شب گذشته با مراجعه به صفحات جيميل و ياهو براي ورود به سايت و تبادل ايميل، با مشكل مواجه شدهاند، بطوري كه براي ورود به صفحات اصلي سايت بايد مدتها منتظر بمانند و در برخي موارد تلاش براي ورود به صفحه اصلي بينتيجه ميماند.
هنوز توضيح و يا واكنش رسمي از سوي مسئولين وزارت ارتباطات در رابطه با اين مشكل داده نشده است.
بنده وقتی که درایمیل شخصی خودم(سرویس جی میل) می خواهم فایلی را دانلود کنم این جمله ظاهر می شود “Attachments may be unavailable” یعنی فایل یا اتچ شما در دسترس نمی باشد وآیکون دانلود فایل عمل نمی کند وصفحه ای که جهت ذخیره یا باز کردن فایل است ، ظاهر نمی شود. البته با ID دیگری درسرویس جی میل وارد شدم وفایل را به آدرس ایمیل جدیدم فرستادم ودیدم که مشکل پابرجاست ولی فایل را به آدرس ایمیل دیگری در سرویس یاهو فرستادم( می خواستم ببینم مشکل از آنتی ویروس است یا نه) وآنجا این مشکل وجود نداشت وفایل را دانلود کردم. لطفاً بفرمایید این مشکل درسرویس جی میل چگونه قابل حل می باشدو اگر پاسخ را به ایمیل بنده هم ارسال دارید ممنون می شوم.
با تشکر از سایت مفید وکابردی شما
با عرض سلام و خسته نباشید،
من نیز با مشکل یکی از کاربران یعنی Attachments may be unavailable مواجه شده ام. ممنون می شوم راجع به چگونگی حل این مشکل راهنمایی کنید.
با سپاس
با سلام وعرض ادب
بنده وقتی که درایمیل شخصی خودم(سرویس جی میل) می خواهم فایلی را دانلود کنم این جمله ظاهر می شود “Attachments may be unavailable” یعنی فایل یا اتچ شما در دسترس نمی باشد وآیکون دانلود فایل عمل نمی کند وصفحه ای که جهت ذخیره یا باز کردن فایل است ، ظاهر نمی شود. البته با ID دیگری درسرویس جی میل وارد شدم وفایل را به آدرس ایمیل جدیدم فرستادم ودیدم که مشکل پابرجاست ولی فایل را به آدرس ایمیل دیگری در سرویس یاهو فرستادم( می خواستم ببینم مشکل از آنتی ویروس است یا نه) وآنجا این مشکل وجود نداشت وفایل را دانلود کردم. لطفاً بفرمایید این مشکل درسرویس جی میل چگونه قابل حل می باشدو اگر پاسخ را به ایمیل بنده هم ارسال دارید ممنون می شوم.
با تشکر از سایت مفید وکابردی شما