ایتنا - بررسيهاي جديد نشان ميدهد درآمد تبليغات آنلاين در آمريكا در سال ۲۰۱۰ ميلادي ۱۵ درصد افزايش داشته و به رقم ۲۶ ميليارد دلار رسيده است.
آمار و ارقام جديد نشان ميدهد كمپانيهاي بيشتري در آمريكا به دنبال سرمايهگذاري در بخش تبليغات آنلاين هستند.
در گزارش يك شركت تحقيقاتي معتبر آمده است درآمد حاصل از تبليغات آنلاين همچنين در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۰ ميلادي ۱۹ درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشتهاش افزايش داشته و به رقم ۷.۵ ميليارد دلار رسيده است.
به گزارش ایتنا به نقل از ایسنا، يكي از مقامات اين شركت اظهار كردند كه هماكنون ما شاهد پنج سه ماههي متوالي رشد در بخش تبليغات آنلاين هستيم.
در اين گزارش آمده است كه محبوبترين شكل تبليغات آنلاين تبليغ از طريق موتورهاي جستوجوگر اينترنتي است كه ۴۶ درصد از مجموع درآمدهاي حاصله را به خود اختصاص داده و ۱۲ درصد نسبت به سال ۲۰۰۹ افزايش داشته است.
بر اساس اين گزارش تبليغات ويديويي ديجيتالي با درآمدي نزديك به ۱.۴ ميليارد دلار حدود پنج درصد از مجموع درآمدها را در سال ۲۰۱۰ به خود اختصاص داده است.