۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۲

تاييد انتخابات نظام صنفي استان تهران

ايتنا - صحت انتخابات توسط نمايندگان كانديداها و گروه ها تاييد شد.
تاييد انتخابات نظام صنفي استان تهران


انتخابات نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران پس از بازنگري مورد تاييد قرار گرفت.

به گزارش ایتنا و مطابق اطلاعيه سازمان نظام صنفي، پس ازدرخواست تعدادي از نامزدها و گروه‌ها، صحت برگزاري انتخابات سومين دوره نظام صنفي استان تهران با حضور نمايندگان گروه ها مورد بررسي قرار گرفت و تاييد شد.
 
به گزارش ایتنا متن كامل اطلاعيه اين سازمان به شرح زير است:


اعضاي محترم سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور

با سلام
همانگونه كه مستحضريد جلسه بازنگري انتخابات سازمان نظام صنفي استان تهران كه از سوي تعدادي از كانديداهاي محترم درخواست گرديده بود. در تاريخ ۲۶/۷/۹۰ با حضور هيئت رييسه محترم مجمع، نظار محترم شامل نماينده دبيرخانه شوراي عالي انفورماتيك ، نماينده شوراي مركزي و بازرس قانوني سازمان و نمايندگان محترم طيف‌هاي دوگانه نامزدها موسوم به ((پيشنهاد ۲۰)) و اتحاد ((۱۵)) در محل سازمان نظام صنفي رايانه‌اي برگزار شد پس از ۱۳ ساعت كار كنترلي دقيق، صحت فرآيند و نتايج انتخابات سومين دوره انتخابان هيئت مديره و بازرس سازمان، برگزار شده در مجمع مورخ ۱۴/۷/۱۳۹۰مجددا مورد تاييد قرار گرفت.

جا دار از كليه همكاران عزيز و اعضاي محترم سازمان كه با دقت و صبوري، سازمان را در اين امر مهم ياري رسانده‌اند تشكر و قدرداني گردد و از كليه اعضاي محترم سازمان دعوت مجدد شود كه با شركت در كميسيون‌هاي تخصصي سازمان ، هيئت مديره جديد و دبيرخانه سازمان را ياري رساندند.

کد مطلب: 20035
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
تقلب نشده؟!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام