عملكرد موفق همكاران سيستم در نيمه اول سال؛ خيز بلند برای روزهای بهتر
ايتنا - رحيمي ورود همکارانسیستم به فرابورس، ورود محصولات نسل سه و ورود گسترده سپیدار به بازارهای هدف را مهمترین رویدادهای شرکت در سال جاری دانست.
همکارانسیستم در شش ماه ابتدای امسال از عملکرد مورد انتظار فراتر رفت و به سودی بالاتر از پیشبینی شش ماهه دست یافت. آمار حوزههای فروش، پشتیبانی و استقرار به خوبی نشاندهنده این موفقیت است.
به گزارش ایتنا در مراسمي كه برای ارزیابی عملکرد شش ماهه اول گروه شرکتهای همکاران سیستم روز پنجشنبه با حضور ۱۴۰ نفر در ساختمان جدید همکارانسیستم در ونک برگزار شد، شهریار رحیمی، مدیرعامل گروه، دستاوردهای مالی همکاران سیستم و برنامههای آتی را ارائه کرد. وی ورود همکارانسیستم به فرابورس، ورود محصولات نسل سه و ورود گسترده سپیدار به بازارهای هدف را مهمترین رویدادهای شرکت در سال جاری دانست و بر عزم بیشتر برای تحقق اهداف تاکید کرد.
در این مراسم که با حضور هیئت مدیره گروه، مدیران ستاد، تیم مدیریتی شرکتهای پناه و مدیران عامل شرکتهای تحتلیسانس برگزار شد، رحیمی لزوم توجه به مدیریت نقدینگی و برنامهریزی سال ۹۱ را در کنار افزایش فروش محصولات فعلی مورد تاکید قرار داد و به برنامههای آتی در زمینه عرضه نسل سه و سپیدار اشاره کرد.
محصولات نسل سوم ؛ تحول در نگرش فرید فولادی، مدیر واحد مدیریت محصول گروه، در سخنان خود بر تفاوت در نوع نگاه به محصولات نسل سه و راهی که برای موفقیت در عرضه این محصولات پیشِرو خواهیم داشت، اشاره کرد. فولادی، محصولات نسل سوم را نه تنها یک بسته کامل محصول، بلکه یک تحول در نگرش به نقش نرمافزار در موفقیت کسب و کار مشتریان دانست.
محصولات نسل سوم راهکار یکپارچهای برای کسبوکارهای بزرگ و متوسط است که با آخرین فناوریهای روز دنیا تولید شده و فعالیتهای عمده یک سازمان را با نگرشی متفاوت پوشش خواهد داد. این محصولات تحت وب، فرآیندمحور و صنعتمحور هستند.
ارائه راهکار ؛ درک نیاز مشتریان امیرمصطفی اعرابیپور، مدیر فروش همکاران سیستم در این مراسم به بیان مسیر طی شده در راه رسیدن به ارائه راهکار برای هر چه بهتر پاسخدادن به نیاز مشتریان، پرداخت. وی با بیان اینکه نیازهای مشتریان خوشبختانه روزبهروز ارتقا مییابد و اکنون مشتریان به دنبال سیستمهایی هستند که مسائل مهمتر آنها را حل کند، گفت: ما میخواهیم فرآیندی را طراحی کنیم که به کمک آن خواستههای مشتری را بيش از پيش بشناسیم و مناسبترین راهکار را برای حل مشکل ارائه دهیم.
اعرابیپور همچنین برنامههای آتی در راه رسیدن به راهکار مناسب برای مشتریان را ارائه کرد و به دو نمونه موفق از راهکار متناسب با نیاز مشتریان در طول اجرای این طرح اشاره کرد.
سپیدار ؛ حاشیه سود بالاتر محمد عاشری، مدیر عامل شرکت سپیدار سیستم دیگر سخنران این جلسه بود. وی به حضور آشکار و پرقدرت سپیدار برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کارهای کوچک اشاره کرد و گفت: با توجه به آماده شدن زیرساختهای مورد نیاز، از این پس حضور ما در بازار پررنگتر خواهد بود. وی گفت: سپیدار با ورود به بازار اصناف و همچنین ادامه تدارک نرمافزار به مشتریان کوچک حتما تصویر مناسبی از درآمد برای باقیمانده امسال و همینطور سال آینده خواهد داشت. عاشری افزود: با کوچک، کارساز و چابک نگهداشتن شرکت سپیدار، تعهد میکنیم که حاشیه سود بسیار مناسبی را برآورده کنیم.