۲
۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۲
مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات اعلام كرد:

اينترنت پرسرعت؛ بيش‌ترين شكايت كاربران

ایتنا- اصغریان:"سيستم نظارت آنلاين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با دسترسي مستقيم به شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات به‌طور مداوم شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات را کنترل مي‌کند."


مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: كم‌فروشي در حوزه اينترنت اين است كه وقتي اپراتوري از مشترك مبلغي را براي ارائه سرويسي دريافت كرده و قرار بوده كه آن را سه روزه ارايه بدهد، مثلا ۱۰ روزه اين كار را انجام دهد و يا سرويسي را كمتر از آن ميزاني كه تعهد دارد، ارائه كند.

به گزارش ایتنا عليرضا اصغريان در گفت‌و‌گو با ايسنا، تاكيد كرد: بيشترين شكايات كاربران در رابطه با اينترنت پرسرعت است.

وي گفت: سيستم نظارت آنلاين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با دسترسي مستقيم به شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات به‌طور مداوم شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات را کنترل مي‌کند.

او با تاكيد بر اينكه مردم بايد درباره پارامتر‌ها و شاخص خريد اينترنت، نرخ اشتراك، ظرفيت خط، سرعت دانلود و مواردي از اين قبيل دقت كنند اظهار كرد: بررسي وضعيت شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات بايد از راه نزديک و در محل صورت پذيرد كه اين امر باعث ايجاد تعامل ميان ارائه‌دهندگان خدمات و اطلاع از مشکلات و شرايط واقعي آنها مي‌شود.

مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات همچنين ابراز كرد: ارائه‌ خدمات شركت‌هايي كه در حوزه‌ي فناوري اطلاعات پروانه دارند، اگر فاقد توافق‌نامه‌ سطح خدمات (SLA) باشند، در مرحله‌ اول متوقف شده و اگر موضوع ادامه يابد، فعاليت‌هايشان متوقف و يا معلق مي‌شود.
 
کد مطلب: 22060
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
رو ایرانسل نظارت کنین که هر کیلو بایت پهنا باندشو بین هزار نفر تقسیم میکنه.
اینترنتشون سه ساعت در شبانه روز قابل استفادست.
دزد
feedback
دزد نگرفته پادشاهست
بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ