۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۷

جنرال موتورز تبلیغات در فیس بوک را متوقف کرد

ایتنا - جنرال موتورز تاکنون ۱۰ میلیون دلار برای تبلیغات پولی در فیس‌بوک هزینه کرده است و می‌گوید از این کار نتیجه چندانی نگرفته است.


جنرال موتورز یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های اتومبیل‌سازی جهان، صرف هزینه برای تبلیغات از طریق سایت فیس‌بوک را متوقف کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، این شرکت می‌گوید دیگر به هیچ عنوان مبلغی را صرف تبلیغات از طریق فیس بوک نخواهد کرد، چون ثابت شده که این تبلیغات تاثیر اندکی بر روی مخاطبان دارد و باعث افزایش مشتریان جنرال موتورز نمی‌شود.

انتشار این خبر در آستانه عرضه سهام فیس بوک در بازار بورس تاثیر منفی بر ارزش و سرنوشت مالی این شرکت می‌گذارد.
جنرال موتورز از نظر میزان تبلیغات در آمریکا رتبه سوم را دارد و تنها در سال ۲۰۱۱ بیش از ۱.۸ میلیارد دلار را صرف تبلیغات کرده بود.

جنرال موتورز تاکنون ۱۰ میلیون دلار برای تبلیغات پولی در فیس‌بوک هزینه کرده است و می‌گوید از این کار نتیجه چندانی نگرفته است.
این شرکت همچنین ۳۰ میلیون دلار را صرف تبلیغات رایگان در فیس بوک کرده است.

مقامات این شرکت می‌گویند اگر تبلیغات خود را در سایت‌های اینترنتی پرطرفدار خبری و اطلاع‌رسانی به نمایش بگذارند شانس بیشتری برای موفقیت و جذب مشتری خواهند داشت.

این در حالی است که مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس‌بوک قبلا گفته بود که قصد دارد درآمد این شرکت از محل تبلیغات را افزایش دهد.
 
کد مطلب: 22241
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ