سیلزفورس جای پای خود در بازار راهکارهای مدیریت منابع انسانی را محکم میکند
ایتنا- علاقه شرکت سیلزفورس به بازار راهکارهای مدیریت منابع انسانی باعث شده بتواند راهکارهای خوبی برای این بازار عرضه کند.
شرکت سیلزفورس دات کام قصد دارد با عرضه خدمات نرمافزاری جدیدی در زمینه مدیریت منابع انسانی سهم خود در بازار این راهکارها را افزایش دهد.
این شرکت تصمیم گرفته است از خدمات جدید خود که work.com نام گرفته است، در جریان رویداد رسانهای خود در ماه آینده میلادی رونمایی کند.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت computerworld به نقل از وب سایت بلومبرگ گزارش کرده است که سیلزفورس درصدد است با عرضه خدمات جدیدی جایگاه خود در بازار راهکارهای مدیریت منابع انسانی را تقویت کند.
یکی از سخنگویان سیلزفورس هم این خبر را تایید کرده، اما جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده است.
شرکت سیلزفورس علاقه زیادی به بازار راهکارهای مدیریت منابع انسانی از خود نشان داده است.
این شرکت سال گذشته شرکت نوپا و تازه تاسیس ریپل را که فعالیتهای خود را بر روی طراحی راهکارهای مدیریت عملکرد کارکنان متمرکز کرده بود، خریداری کرد.
ریپل با استفاده از رویکردی شبیه شبکههای اجتماعی به مدیران و کارکنان کسبوکارهای مختلف اجازه میدهد از بازخوردها و قدردانیهای صورت گرفته از یکدیگر مطلع شوند.
تحلیلگران معتقدند تمرکز بر روی راهکارهای مدیریت عملکرد کارکنان نقطه شروع خوبی برای ورود سیلزفورس به بازار نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی است.
چاینا مارتنز، یکی از تحلیلگران موسسه فورستر معتقد است خدمات جدید work.com ممکن است حاصل ترکیب قابلیتهای نرمافزاری شرکت ریپل و راهکارهای شرکت چویسپس (ChoicePass) باشد که سیلزفورس اخیراً آن را خریداری کرده است.
وب سایت بلومبرگ نیز گزارش داده است این خدمات نرمافزاری جدید به مدیران اجازه میدهد ضمن تعیین اهداف سازمانی، کارکنان شایسته خود را شناسایی و از آنها تقدیر کنند.
اما به نظر میرسد سیلزفورس از عرضه این خدمات برنامههای بزرگتری در سر داشته باشد، برنامههایی که در جریان کنفرانس مطبوعاتی این شرکت که دریم فورس نام گرفته است، آشکار خواهد شد.