سیلزفورس در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری همچنان پیشگام است
ایتنا- سیلزفورس، از جمله موفقترین شرکتهای ارائه دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات پردازش ابری میباشد.
شرکت سیلزفورس اعلام کرده است برای چهارمین سال متوالی دو جایزه مجله سی آر ام در حوزههای مربوط به بستههای نرمافزاری مدیریت ارتباط با مشتری و بستههای ویژه بخشهای میانی بازار را از آن خود کرده است.
این شرکت همچنین توانسته برای هفتمین سال متوالی در بخش راهکارهای اتوماسیون این مجله برنده اعلام شود.
مجله سی آرام (CRM) یکی از معتبرترین نشریههای تخصصی در صنعت راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری است که هر ساله به معرفی و تجلیل برترین عرضهکنندگان در این صنعت میپردازد.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت equities، کسب مجدد این عناوین از سوی مجله سی آر ام بدین معنا است که سیلزفورس توانسته پیشگامی خود را در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری حفظ کند.
مجله سی آرام هر ساله پنج عرضهکننده برتر محصولات مرتبط با این راهکارها را در ۱۰ شاخه مختلف معرفی میکند.
این مجله در ارزیابیهای خود بر مبنای مولفههایی از قبیل درآمد، رشد درآمدی، سهم بازار، رضایت مشتریان و غیره به شرکتهای عرضه کننده امتیاز میدهد.
این مجله چندی پیش برگزیدگان امسال خود را در نشستی با عنوان «کنفرانس ارزیابی بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری» که در نیویورک برگزار شد، معرفی کرد.
براساس این گزارش شرکت سیلزفورس در عرض ۸ سال گذشته در مجموع ۲۴ مورد از جوایز مجله سی آر ام را از آن خود کرده است.
این شرکت همچنین برای هفتمین سال متوالی برترین عرضهکننده راهکارهای اتوماسیون شناخته شده است.
موسسه گارتنر نیز چندی پیش از شرکت سیلزفورس به عنوان یکی از پیشگامان بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری نام برده بود.
شرکت سیلزفورس به خاطر خدمات پردازش ابری خود نیز جایزه سال ۲۰۱۲ این مجله در بخش خدمات را از آن خود کرده است.
این خدمات برای مشتریانی که از آن استفاده کردهاند، موفقیتهای زیادی به همراه داشته است.