ایتنا - رضوانی: این متفاوت شدن رفتار PAPها کار رگولاتوری را نیز مشکل کرده است.
معاون سازمان تنظیم مقررات گفت: در حالی که رگولاتوری در موضوع اختلاف مخابرات و PAPها بر سر تعرفه رانژه، نظر به بازگشت تعرفه به حالت قبل دارد اما دو دستگی شرکتهای PAP در قبول و عدم قبول توافق، کار را سخت کرده است.
به گزارش ایتنا حسن رضوانی در گفتوگو با فارس، اظهار داشت: توافق شرکت مخابرات و شرکتهای PAP بر سر رانژه خطوط مشترکان ADSL به اختلاف رسیده و این اختلاف همچنان ادامه دارد.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شرکت مخابرات و شرکتهای PAP چندی پیش توافقی انجام دادند که به نوعی ارائه SLA از سوی مخابرات به PAP ها بود و براساس آن مخابرات مجاز شد تا بر حسب مدت زمان انجام رانژه (۲۴ ساعته و ۷۲ ساعته) از PAPها هزینه دریافت کند.
وی ادامه داد: اکنون این توافق به اختلافنظر تبدیل شده و ۱۱ شرکت PAP در قبال این موضوع به دو دسته تقسیم شدهاند.
رضوانی تصریح کرد: دو شرکت شاتل و پارسآنلاین مخالف توافق و خواهان بازگشت تعرفه رانژه به حالت قبل هستند و ۹ شرکت دیگر شرایط جدید را قبول دارند.
وی ادامه داد: این متفاوت شدن رفتار PAPها کار رگولاتوری را نیز مشکل کرده، زیرا نظر رگولاتوری هنوز اجرای مصوبه ۹۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و بازگشت تعرفه به حالت قبل است و در عین حال ۹ شرکت PAP تعرفه جدید مخابرات را قبول کردهاند و اجرا میکند.