شرکت سیلزفورس، پلتفرم بازاریابی و تبلیغاتی جدیدی وارد بازار کرد
ایتنا- این پلتفرم جدید،حاصل ترکیب فناوری شرکتهای تحت تملک سیلزفورس با راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری است.
شرکت سیلزفورس که یکی از عرضه کنندگان مطرح راهکارهای کسب و کار است، پلت فرم جدیدی را برای فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی روانه بازار کرده است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت itworld، شرکت سیلزفورس پلت فرم جدیدی با نام سوشیال دات کام (Social.com) را روانه بازار کرده است که یک پلتفرم تبلیغاتی و بازاریابی است.
این پلتفرم در واقع حاصل ترکیب فناوری شرکتهای تحت تملک سیلزفورس مثل بودی مدیا و رادیان ۶ با راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت است.
بر اساس این گزارش، پلت فرم سوشیال دات کام به بازاریابها و آژانسهای تبلیغاتی کمک میکند با سهولت بیشتری دست به ایجاد کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی بزنند. آنها به کمک این پلت فرم میتوانند درک بهتری از روندهای حاکم بر شبکههای اجتماعی داشته باشند و کمپین خود را با آگاهی و بینش عمیقتری به مرحله اجرا گذارند.
شرکت سیلزفورس ادعا کرده است این پلت فرم اولین راهکاری است که کاربران به کمک آن میتوانند کمپینهای تبلیغاتی خود را که بر روی شبکههای اجتماعی اجرا میشود، با نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ترکیب کنند.
سیلزفورس اعلام کرده قصد دارد این پلت فرم را به طور کامل با راهکاری رادیان ۶، بودی مدیا و سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری خود یکپارچه کند. بنا بر اعلام این شرکت، نسخه یکپارچه شده این نرم افزار در سه ماهه سوم سال جاری وارد بازار خواهد شد.
گفتنی است سیلزفورس میکوشد با عرضه این راهکار با شرکتهایی مثل آی بی ام، اوراکل و ادوبی که هر سه راهکارها و نرم افزارهایی در زمینه بازاریابی و تبلیغات عرضه میکنند، رقابت کند.