تبديل مركز تماس مخابرات ایران به بزرگترين مركز تماس خاورميانه
ایتنا- به گفته مسئولین با بهکارگیری نرمافزار مرکز تماس، شرکت مخابرات ایران دچار تحولی و مثبت در منطقه خاورمیانه خواهد شد.
مديرعامل شركت خدمات TCT گفت: مركز تماس مخابرات ايران تا پايان سال به بزرگترين مركز تماس خاورميانه تبديل می شود.
به گزارش ایتنا از مهر، ناصر قديركاشاني گفت: با استفاده و بكارگيري نرمافزار مركز تماس، مركز تماس شركت مخابرات ايران تا پايان سال به بزرگترين مركز تماس خاورميانه تبديل ميشود .
وی افزود: در حال حاضر هر سازماني براي خود مركز تماس جداگانهاي دارد كه در نظر داريم مركز تماس تمام سازمانها و ارگانهاي ديگر به صورت متمركز در اين مركز قرار گيرد كه با اين اقدام مركز تماس صنعتي خواهيم داشت.
قدیرکاشانی با بيان اينكه نرمافزار مركز تماس يكي از بهترين نرمافزارها در سطح خاورميانه است كه براي پروژه مركز تماس شركت مخابرات ايران خريداري كرديم گفت: قابليت پاسخگويي به ۵ هزار نفر به صورت همزمان و تعريف بيش از ۱۲۰ نوع خدمات ارزش افزوده بر روي آن از جمله ويژگيهاي اين نرمافزار محسوب ميشود كه جزو سه نرمافزار برتر در دنيا نيز قلمداد ميشود.