رشد 145 درصدی درآمد بازار تبلیغات موبایلی در آمریکا
ایتنا - طی نیمه نخست سال 2012 میلادی مجموع درآمدهای بازار تبلیغات موبایلی آمریکا 1.2 میلیارد دلار محاسبه شده بود که این رقم با رشد 145 درصدی در مدت مشابه امسال به 3 میلیارد دلار رسید.
مجموع درآمدهای بازار آگهیهای تبلیغاتی موبایلی در ایالات متحده آمریکا طی فصل نخست سال ۲۰۱۳ میلادی با افزایشی قابل ملاحظه به ۳ میلیارد دلار رسید.
به گزارش ایتنا از شماران سیستم، طی نیمه نخست سال ۲۰۱۲ میلادی مجموع درآمدهای بازار تبلیغات موبایلی آمریکا ۱.۲ میلیارد دلار محاسبه شده بود که این رقم با رشد ۱۴۵ درصدی در مدت مشابه امسال به ۳ میلیارد دلار رسید.
این طور که گزارش جدید منتشر شده از سوی "مرکز تبلیغات تعاملی آمریکا" نشان میدهد، در دوره زمانی یاد شده مجموع درآمدهای بازار تبلیغات این کشور در حوزه اینترنت ۲۰.۱ میلیارد دلار محاسبه شده است.
این رقم گویای رشد ۱۸ درصدی مجموع درآمدهای تبلیغات اینترنتی در بازار آمریکا نسبت به مدت مشابه سال قبل خواهد بود. این کشور در نیمه نخست سال گذشته از بازار تبلیغات اینترنتی ۱۷ میلیارد دلار درآمد کسب کرد.
تصاویر ویدیویی دیجیتالی که یکی از محتوای تبلیغاتی محسوب میشوند، ۱.۳ میلیارد دلار از درآمدهای این بازار در فصل نخست ۲۰۱۳ را از آن خود کردند که این رقم نسبت به درآمد ۱.۱ میلیارد دلاری تصاویر ویدیویی تبلیغاتی در شش ماه نخست سال ۲۰۱۲ میلادی رشد ۲۴ درصدی را نشان میداد.
همچنین درآمد حاصل از تبلیغات مبتنی بر جستوجو نیز از ۸.۱ میلیارد دلار در نیمه نخست سال ۲۰۱۲ میلادی با رشد ۷ درصدی به ۸.۷ میلیارد دلار در نیمه نخست امسال رسید.