ایتنا – این طولانیترین اختلال سرویسدهی واتساپ در طی چند سال اخیر به شمار میرود.
به دلیل اختلال در عملکرد واتساپ، مدیر عامل این شرکت از کاربران عذرخواهی کرد.
به گزارش ایتنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، در شنبه هفته جاری (۳ بهمن – ۳۳ فوریه) واتساپ بیش از سه ساعت از کار افتاد.
جان کوم (Jan Koum) یکی از بنیانگذاران واتساپ، با اشاره به این که اشکال مزبور بزرگترین و طولانیترین اختلال سرویسدهی واتساپ در طی چند سال اخیر به شمار میرود، دلیل آن را «بروز اشکال در روتر شبکه» عنوان کرد.
آقای کوم روز یکشنبه نوشت: ما از این اختلال عذرخواهی میکنیم.
وی افزود: ما با شرکت سرویسدهنده برای رفع مشکل و تاکید بر عدم تکرار اختلالات در آینده وارد عمل شدهایم.
گفتنی است چند روز پیش فیسبوک، واتساپ را به قیمت نجومی ۱۹ میلیارد دلار خریداری کرد.
از این مبلغ ۴ میلیارد به صورت نقدی و ۱۵ میلیارد دلار به شکل سهام فیس بوک به مالکان آن پرداخت شده است.
با این که فقط پنج سال از شروع به کار واتساپ میگذرد، این برنامه توانسته ۴۵۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند.
طبق شواهد، این برنامه در ایران طرفداران زیادی دارد و روز به روز بر تعداد این افراد افزوده میشود.
ما ایرانی ها باید یه کم شعور از این خارجیهای کافر یاد بگیریم که وقتی اشکالی پیش میاد عذرخواهی میکنند.
حالا اگه تو ایران بود بعد از کلی پیگیری خبرگزاری ها ، تازه میگفتند تقصیر مخابراته. مخابرات میگفت تقصیر ارتباطات زیر ساخته. ارتباطات زیرساخت میگفت تقصیر کوسه است. و کوسه هم میگفت تقصیر تورم زیاده ایرانه که مجبور کابل کف اقیانوس واسه نون شب زن و بچه ام ببرم
افرین به این مدیر عامل
حالا قضیه رو مقایسه کنید با ایران
در ایران مگر مدیر عامل میشه مقصر بشه؟!
حاشا و کلا
همیشه کاربران نهایی نهایی نهایی مقصرند.
همین قضیه موش و گربه بازی سر قیمت اینترنت رو ملاحظه کنید.
بیشتر بگم می ترسم ایتنا فیلتر بشه!!!!
حالا اگه تو ایران بود بعد از کلی پیگیری خبرگزاری ها ، تازه میگفتند تقصیر مخابراته. مخابرات میگفت تقصیر ارتباطات زیر ساخته. ارتباطات زیرساخت میگفت تقصیر کوسه است. و کوسه هم میگفت تقصیر تورم زیاده ایرانه که مجبور کابل کف اقیانوس واسه نون شب زن و بچه ام ببرم