همایش تحول سازمانی با رویکرد فرآیندمداری و توسعه خدمات الکترونیک
ایتنا - این رویداد در سالن همایشهای تالار یزد به میزبانی شرکت آموزش و پژوهش رایورز کویر برگزار شد.
همایش "تحول سازمانی با رویکرد فرآیند مداری و خدمات الکترونیک" در تاریخ شانزدهم آذر ماه ۹۳ در سالن همایشهای تالار یزد به میزبانی شرکت آموزش و پژوهش رایورز کویر برگزار شد.
توانمندی شرکت رایورز در تحقق اهداف دولت الکترونیکی به گزارش ایتنا از رایورز، در این همایش که با استقبال چشمگیر جمع کثیری از کارشناسان ارشد سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی از سه استان یزد، کرمان و هرمزگان مواجه شده بود، ابتدا آقای مهندس اسماعیلی مدیرعامل شرکت آموزش و پژوهش رایورز کویر ضمن اعلام خیر مقدم به حضار به بیان اهداف برگزاری این همایش پرداخت و قابلیتهای رایورز و سبد محصولات و خدمات آن را جهت تحقق اهداف توسعه دولت الکترونیکی و اشاعه فرهنگ خدمات الکترونیکی در بخش دولتی و خصوصی تشریح نمود.
مبانی نظری تحول سازمانی در ادامه خانم دکتر حسنی مدرس مراکز آموزش عالی، ضمن تبیین دیدگاه های نظری در موضوع تحول سازمانی و تشریح راهکار تحول بنیادی با رویکرد بهبود تدریجی، مقایسه راهکارهای عملی جهت بکارگیری این تئوریها در سازمانها و شرکت های دولتی و خصوصی را ارائه نمود.
راهکارهای مشخص و تجربی بهبود سازمانی سپس آقای مهندس پرویز رحمتی مدیرعامل شرکت مهندسی نرمافزار رایورز و رئیس سابق سازمان نظام صنفی رایانهای کشور، با بیان رابطه فناوری اطلاعات و فرآیند به تشریح تجربیات و دانش این مجموعه در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار و استانداردهای معتبر بینالمللی در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی با تأکید بر برنامه توسعه دولت الکترونیکی دولت یازدهم پرداخت.
پنل تخصصی در بخش سوم همایش نیز پنل تخصصی با شرکت سخنرانان اصلی، به همراه آقایان مهندس امیر معافی کارشناس ارشد اجرایی پروژه های bpms (فرآیندهای کاری)، مهندس جمشیدی کارشناس ارشد زیر ساخت و آقای مسعود رستگاری مدیر فروش کارخانه کاشی پرسپولیس تشکیل شد که علاوه بر ارائه تجربیات موفق خود، پاسخگوی سوالات متنوع نظری و فنی و دغدغههای ذهنی و عملی شرکت کنندگان، در حوزه موضوع همایش بودند.