۰
plusresetminus
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۶

دیگر برای رفع خرابی تلفن 17 را نگیرید

ایتنا- کد 17 و 117 سامانه اعلام و رفع خرابی تلفن از سوم اسفند امسال به 20117 تغییر می کند.
دیگر برای رفع خرابی تلفن 17 را نگیرید


حسن متقی- مدیر کل طرح و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران - با اعلام این مطلب گفت: مشترکین استان تهران و البرز برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود باید با شماره ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، وی افزود: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان تهران و البرز فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن یا سایت اینترنتی www.tct.ir به سیستم اعلام کنند.

همچنین در صورت بروز خرابی تلفن در هر نقطه از شهر تهران، امکان اعلام خرابی از طریق شماره تلفن ۲۰۱۱۷ وجود دارد.

متقی خاطر نشان کرد: هر مشترک قبل از تماس با ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند.

وی با بیان اینکه رفع خرابی داخلی تلفن وظیفه شرکت مخابرات محسوب نمی شود، گفت: در صورتیکه خرابی تلفن بعد از گذشت ۲۴ ساعت برطرف نشد مشترکین می توانند به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه یا با شماره تلفن ۲۰۹۰ واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس بگیرند.
کد مطلب: 34781
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ