ایتنا - شصت میلیون کسب و کار، صفحات فیسبوک را دارند، و بیش از ۱ میلیارد نفر با استفاده از سایتهای رسانههای اجتماعی در یک کشور دیگر، حداقل با یک کسب و کار ارتباط دارند.
فیسبوک در حال گسترش خدمات خود به کسب و کارهای کوچک برای فروش محصولات به مشتریهای کشورهای دیگر میباشد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تاپتکنیوز، این شبکه اجتماعی بزرگ جهانی روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال افزودن ویژگیهای جدیدش به سایت کسب و کارهای کوچک است که به آنها امکان میدهد به جستوجوی مشتریانشان در دیگر کشورها و نیز تبلیغات مناسب برای آنها بپردازند.
این شرکت اعلام کرد: «شصت میلیون کسب و کار، صفحات فیسبوک را دارند، و بیش از ۱ میلیارد نفر با استفاده از سایتهای رسانههای اجتماعی در یک کشور دیگر، حداقل با یک کسب و کار ارتباط دارند. بیش از ۶۰ درصد از کاربران فیسبوک به یک شرکت در کشور دیگر متصل هستند.»
فیسبوک ادامه داد: «این ابزارها نشان میدهد که چگونه کاربران فیسبوک و کسب و کارهای کوچک مختلف-فارغ از مرهای مرسوم کشورها- بهطور فزایندهای با یکدیگر مرتبط شدهاند.» به گفته فیسبوک، درخواستهای فراوانی از شرکتهای مختلف برای دسترسی به ابزارهای لازم به منظور کمک به گسترش آنها داشته است.
شریل سندبرگ، مدیر ارشد این شرکت در پارک منلو کالیفرنیا اظهار کرد: «اولین چیزی که آنها میخواهند، توانایی رسیدن به مشتریان بیشتر است.»
فیسبوک نیز سمینارهای آنلاین و یک کتاب راهنما برای کمک به کسب و کارهایی که باید درباره مسائل بازاریابی جهانی یاد بگیرند، ارائه کرده است، که در میان آنها: داشتن توانایی ارائه محصولات به اندازه کافی برای هر تقاضای بزرگ، و چالشهایی مانند: حملونقل کالا به کشورهای دیگر، دیده میشود.