ایتنا - این اقدام برای اینستاگرام بسیار مهم و حیاتی به شمار میرود؛ چرا که بدین ترتیب این شرکت از درآمد سرشار آگهیها برخوردار خواهد شد.
اینستاگرام جای جدیدی برای نشان دادن آگهیها به کاربران پیدا کرده است: درون ویژگی داستانها (Stories). در حال حاضر، هر روز یکصد و پنجاه میلیون نفر از داستانها یا "استوریز" اینستاگرام استفاده میکنند، و گفته میشود ویژگی جدید اینستاگرام، که از روی رقیب خود یعنی اسنپچت کپی کرده، قرار است یک جریان درآمد برای این شرکت تولید کند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سینت، اینستاگرام روز چهارشنبه اعلام کرد که آگهیها را در میان داستانها قرار خواهد داد. در حال حاضر، داستانها یا استوریز که مجموعهای از عکسها و ویدیوهای کنار هم قرار داده شده از سوی کاربران هستند، یکی پس از دیگری اجرا میشوند و میتوانید آنها را تماشا کنید.
آگهیها نیز که به صورت عکسها یا ویدیوهای تمامصفحه نمایش داده خواهند شد، هنگامی که از یک پست دوست خود به پست دیگر میروید، به صورت خودکار ظاهر میشوند. گفتنی است Ad Age نیز پیشتر از حضور این آگهیها با این سبک و سیاق، خبر داده بود.
این اقدام برای اینستاگرام بسیار مهم و حیاتی به شمار میرود؛ چرا که بدین ترتیب این شرکت از درآمد سرشار آگهیها برخوردار خواهد شد.
از سوی دیگر، فیسبوک به تازگی اعلام کرد که از شدت انفجار آگهیها و کمبود جا، درنظر دارد آنها را در خوراکهای خبری نیز جا دهد.
اینستاگرام میگوید «داستانها»، یک محصول محبوب است؛ چرا که روزانه نزدیک به ۱۵۰ میلیون کاربر از آن استفاده میکنند. گفتنی است این تعداد در ماه اکتبر، ۱۰۰ میلیون بود.
این درست همان تعدادی است که اسنپچت که از آگهیهای مشابهی برخوردار بود نیز مدعی آن است، اما ناگهان در ماه اکتبر آنها را متوقف نمود.
گفتنی است در حال حاضر تنها ۳۰ آگهیدهنده به تبلیغ در اینستاگرام خواهند پرداخت، اما در طی هفتههای آتی، تمام آگهیدهندگان در سرتاسر جهان قادر خواهند بود آگهی خود را در این سایت درج نمایند.