رشد و پیشرفت همیشگی تیم فروش با استفاده از هوش مصنوعی
ایتنا- هوش مصنوعی به دلیل جذابیتی که دارد میتواند مشتریان بالقوه شما را تا 50 درصد افزایش دهد، هزینهها را تا 60 درصد کاهش دهد، 70 درصد از زمان تماس را کم کند و کار مدیران را 40 درصد کمتر کند.
مدیران و رهبران فروش، اهداف متعالی و بلندمرتبهای دارند و دوست دارند که هر سال نسبت به سال قبل پیشرفتهای چشمگیری را تجربه کنند.
پیش از پیدایش فناوری هوش مصنوعی رسیدن به اهداف متعالی برای تیم فروش کار چندان آسانی نبود و نیاز به کار سخت و مستمری داشت. پیشرفت نیاز به آگاهی بالا داشت و یک رهبر فروش فردی زمانشناس و بسیار خلاق بود تا میتوانست پیشرفت قابل توجهی در فروش ایجاد کند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، هوش مصنوعی با پیدایش خود تمامی معادلات را به هم زد. سرعت هوش مصنوعی شگفتانگیز بود و به علاوه هوشمندی فوقالعادهای داشت و توانست عملکرد تیم فروش را متحول نماید.
سرعت هوش مصنوعی از تمامی کارمندان فروش بیشتر است و به همین خاطر میتواند فعالیت تیم فروش را کاملا مفید و مقرون به صرفه نماید.
تعداد رهبران دوراندیش، خلاق و توانمند در زمینه فروش روز به روز در حال افزایش است. این افراد به صورت مداوم در حالت بررسی و بازبینی استراتژی کلی فروش هستند و تمایل دارند که با استفاده از ابزارهای روز سرعت، کارایی و اثربخشی کار خود را بالا ببرند تا بهرهوری را به معنای واقعی کلمه به منصه ظهور برسانند.
برای افزایش بهرهوری، هوش مصنوعی در خدمت رهبران فروش است و با خودکارسازی وظایفی که نیاز به فکر چندانی ندارند، جریان کاری را تا 40 درصد افزایش میدهد و در زمان کارکنان تیم فروش به میزان 40 درصد صرفهجویی میشود.
فرآیندهای شناختی با قابلیتهای پردازش زبان طبیعی میتواند به مدیران فروش کمک کند. این سیستم میتواند دهها هزار کار را انجام دهد، کیفیت کارها را تأیید کند، پیگیریهای لازم را انجام دهد و مشتریان بالقوه را به مشتریان پایدار تبدیل کند.
الگوریتم یادگیری ماشینی میتواند تمامی کارهایی که منجر به پیروزی و شکست میشود را مرتب کند و مهمترین خصوصیات برنده یا بازنده شدن را آموزش ببیند.
این الگوریتم پی خواهد بود که برای موفقیت و بهبود عملکرد تیم فروش چه سایزی از محصولات مناسب است، چه نوع محصولی بیشتر مورد پسند است و افراد در مورد چه محصولی بهتر تصمیم میگیرند.