۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۷

کتاب بخرید، هم آنلاین هم با تخفیف!

اگر می‌خواهید کتاب‌هایتان را با تخفیف ویژه خریداری کنید و آن‌ها را راحت و بی‌دردسر در آدرس خود دریافت کنید سایت سیبوک را فراموش نکنید.
کتاب بخرید، هم آنلاین هم با تخفیف!
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


تحقیقات نشان داده است که خواندن کتاب برای سلامت جسمی و روانی شما مفید است و فواید مطالعه تا آخر عمر در زندگی شما می‌ماند. شما می‌توانید با مطالعه دیدگاه خود را به زندگی تغییر دهید، دایرهٔ لغات خود را افزایش دهید، با فرهنگ مردمان دیگر کشورها آشنا شوید و البته برای مدتی که شده از شر روزمرگی‌های زندگی خلاص شوید.
بنابراین اگر شما هم به مزایای مطالعه آگاه هستید حتما آن را در برنامهٔ روزانهٔ خود گنجانده‌اید. اما کتاب‌هایتان را از کجا می‌خرید؟ به همان روش سنتی در کتابفروشی به دنبال کتاب موردعلاقهٔ خود می‌گردید؟ تا امروز چقدر از زمان خود را صرف گشتن در کتابفروشی‌های مختلف کرده‌اید تا کتاب مورد نظرتان را پیدا کنید؟
فروشگاه‌های اینترنتی مدت‌هاست که به‌دلیل صرفه‌جویی در زمان و انرژی، جای خود را در دلِ مردم باز کرده‌اند و امروزه مردم اکثر خریدهای خود را آنلاین انجام می‌دهند. خرید آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد. فروشگاه‌های آنلاین اغلب بر سر قیمت‌ها و محصولات با هم رقابت دارند و امتیازهای زیادی را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. گذشته از راحتی خرید، خرید به صورت آنلاین مزایای بی‌شماری دارد که در ادامه چند تا از آن‌ها را ذکر کرده‌ایم.
 

هر زمان از هر کجا که می‌خواهید خرید کنید


بارزترین مزیت خریدن آنلاین، محدود نبودن ساعت خرید شماست. شما می‌توانید در طول شبانه‌روز هر زمان که دوست داشتید و حتی از درون تختخواب خود با چند کلیک، هر چه دوست داشتید بخرید. ماهیت 24 ساعتهٔ خرید آنلاین به همه این امکان را می‌دهد که از مزایای فروش، قیمت‌های مناسب و تخفیف استفاده کنند.
 
خرید کتاب به صورت اینترنتی و آنلاین
 

خرید به دور از شلوغی


تمایل به اجتناب از شلوغی و خیابان‌های پرترافیک شهرها یک امر عادی است و بسیاری از مردم به همین دلیل خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند. گشتن در فروشگاه‌های مختلف در ساعت‌‌های شلوغ، یعنی شما نه‌تنها باید شلوغی جمعیت را تحمل کنید، بلکه مجبور هستید با ترافیک نیز سروکله بزنید، جای پارک مناسب پیدا کنید یا مجبورید از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید، شاید ساعت‌ها در جمعیت سرگردان باشید و درنهایت هم نتوانید تمامِ خریدهای خود را انجام دهید چون اگر وسایل زیادی بخرید، حمل‌ونقل آن‌ها چندان راحت نخواهد بود.
 

مقایسهٔ قیمت‌ها


اگر دوست دارید می‌توانید وقت بیشتری صرف خرید آنلاین کنید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. رفتن از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر به صورت حضوری بسیار مشکل است، اما رفتن از یک صفحهٔ مرورگر به صفحهٔ دیگر اصلا سخت نیست. با خواندن نظرات و مقایسه محصولات و شرایط ویژهٔ فروشگاه‌های مختلف قبل از خرید، می‌توانید بهترین محصول را با بهترین قیمت تهیه کنید.
 

مزایای خرید کتاب به صورت اینترنتی


در سال‌های اخیر کتابفروشی‌های آنلاین محبوب کتابخوان‌ها شده‌اند و بسیاری از مردم در سراسر دنیا کتاب‌هایشان را به صورت آنلاین می‌خرند. یکی از دلایل آن مزایای کتابفروشی‌های آنلاین نسبت به یک کتابفروشی معمولی در سطح شهر است. احتمالاً بارها خرید اینترنتی داشته‌اید و با مزایای آن تا حدودی آشنا هستید اما شاید ندانید مزایای خرید کتاب به‌‌صورت آنلاین چیست؟ در ادامهٔ این مطلب چند تا از مزایای خرید کتاب به‌صورت آنلاین را با هم مرور می‌کنیم.
برای بهره‌مندی از مزایای زیر به فروشگاه کتاب ۳۰بوک سری بزنید.
 

1. صرفه‌جویی در زمان


فرض کنید شاغل هستید و وقت زیادی برای گشتن در مغازه‌ها ندارید و می‌خواهید خیلی سریع هدیه‌ای برای دوست‌تان بخرید. چه کار می‌کنید؟ البته لیوان،‌ شمع، عروسک، شال و غیره انتخاب‌های جالبی هستند اما نظرتان در مورد کتاب چیست؟ کتاب هدیه‌ای عالی و بی‌نظیر برای کسانی است که دوست‌شان دارید. یا شاید هم دانشجو هستید و می‌خواهید خیلی سریع کتابی را که استادتان به شما معرفی کرده تهیه کنید. یکی از مزایای خرید کتاب به‌صورت آنلاین همین است، می‌توانید تنها با چند کلیک کتاب دلخواهتان را پیدا کنید و آن را با تخفیف ویژه بخرید و خیلی راحت درِ منزل یا محل ‌کار تحویل بگیرید.
 

2. دسترسی به نظرات مشتریان


کتاب جدیدی از نویسندۀ محبوبتان چاپ شده و دوست دارید آن را بخرید، البته پیش از این هم کتاب‌های جذابی از این نویسنده خوانده‌اید اما نمی‌دانید کتاب جدید هم کیفیت قبلی‌ها را دارد یا نه؟ یا شاید هم تبلیغ کتاب جالبی را در رسانه‌های اجتماعی دیده‌اید و دوست دارید بدانید تبلیغات چقدر درست بوده و آیا این کتاب ارزش خواندن را دارد؟ مشکلی نیست! می‌توانید به بخش نظرات سایت‌های مختلف مراجعه کنید یا قسمت نقد و بررسی کتاب را بخوانید و بدین‌صورت از کیفیت کتاب و موضوع آن باخبر شوید.
 

3. تخفیف‌های چشمگیر


همه می‌دانیم این روزها کتاب بسیار گران شده است و در این مورد بحثی نداریم. شاید مجبور شوید در طول ماه از بسیاری از هزینه‌هایتان بزنید تا بتوانید کتاب موردعلاقه‌تان را بخرید و شاید هم بسیار گشته‌اید اما نتوانسته‌اید کتاب‌های چاپی تخفیف‌دار پیدا کنید. اما یکی از مزیت‌های مهم خرید کتاب به صورت آنلاین استفاده از تخفیف‌های ویژه است. این فروشگاه‌ها به مناسبت‌های مختلف کتاب‌های جدید و البته قدیمی‌تر را با تخفیف ویژه به شما عرضه می‌کنند.
 

4. انتخاب بدون محدودیت


گشتن در فضای کتابفروشی‌ها بسیار عالی است ولی فروشگاه‌ها معمولاً فضای محدودی برای نمایش کتاب‌ها دارند اما فروشگاه‌های آنلاین این‌طور نیستند. فروشگاه‌های آنلاین پایگاه اطلاعاتی عظیمی دارند و می‌توانید خیلی راحت با یک جست‌وجوی ساده کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید و حتی می‌توانید ترجمه و کیفیت چاپ انتشارات مختلف را با هم مقایسه کنید. خرید آنلاین شما را با کتاب‌های مختلف و متنوعی آشنا می‌کند و می‌توانید با مرور کتاب‌های مختلف فروشگاه‌های آنلاین، لیست جدیدی برای خودتان بسازید.
 

5. کتاب‌‌ها را با چند کلیک با هم مقایسه کنید


امروزه نشرها برای یک کتاب ترجمه‌های مختلفی عرضه می‌کنند. همچنین اگر ندانید به دنبال چه کتابی می‌گردید، تنوع کتاب‌ها ممکن است شما را گیج کند. اما در فروشگاه‌های اینترنتی کتاب به راحتی می‌توانید تنها با چند کلیک قیمت کتاب‌های ناشران مختلف را با هم مقایسه کنید و با بررسی دسته‌بندی و بخش پرفروش‌ترین کتاب‌ها، بهترین کتاب را برای مطالعه انتخاب کنید.
 
 

خرید کتاب با تخفیف ویژه از فروشگاه انلاین سی بوک


بعضی از فروشگاه‌های آنلاین به مناسبت‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهند که کتاب‌ها را با تخفیف ویژه خریداری کنید. در ۳۰بوک کتاب‌ها همیشه تخفیف دارند. شما هر زمانی که به سایت فروشگاه کتاب سی بوک مراجعه کنید می‌توانید کتاب‌های مورد نظرتان را با تخفیف خریداری کنید. البته در مناسب‌های خاص هم می‌توانید این کتاب‌ها را با تخفیف بیشتر و یا با ارسال رایگان دریافت کنید. از دیگر مزایای خرید کتاب از فروشگاه‌ سیبوک باید به موارد زیر اشاره کرد:
   - ارسال سریع و ایمن کتاب‌ها
   - تخفیف دائمی کتاب‌ها
   - پشتیبانی اینترنتی و تلفنی
   - ضمانت تعویض کتاب در صورت خرابی
   - بخش نقد و بررسی کتاب‌ها
   - پیامک‌های تخفیف به صورت دوره‌ای و مناسبتی
   - و پیشنهادات ویژه برای کاربران
اگر می‌خواهید کتاب‌هایتان را با تخفیف ویژه خریداری کنید و آن‌ها را راحت و بی‌دردسر در آدرس خود دریافت کنید سایت سیبوک را فراموش نکنید.
 
کد مطلب: 79193
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام