۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۱
برنامه جدید اپل؛

آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ باریک‌تر می‌شوند

ایتنا - انتظار می‌رود آیفون باریک آینده گران‌تر از آیفون پرو مکس فعلی باشد و اندازه صفحه نمایش آن چیزی بین پرو مکس و آیفون استاندارد باشد.
آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ باریک‌تر می‌شوند
یک مک‌بوک پرو چقدر نازک می‌شود؟ ممکن است به زودی متوجه شویم. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، ماموریت اپل برای ساخت نازک‌ترین محصول خود تا به امروز به آیپد پرو ختم نمی‌شود – این شرکت همچنین برنامه‌هایی برای کاهش ضمامت مک‌بوک پرو، اپل واچ و، آنگونه که The Information در ماه گذشته نیز گزارش داد، آیفون دارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، اپل در آستانه عرضه «کلاس جدیدی از دستگاه‌های اپل است که باید باریک‌ترین و سبک‌ترین محصولات در دسته‌های خود در کل صنعت فناوری باشند».

 

مینگ-چی کئو، تحلیلگر امور اپل، نیز بر این باور است که اپل واچ جدید سری 10 دارای بدنه نازک‌تری نسبت به نسل قبلی خود - به علاوه صفحه نمایش بزرگتر (45 میلی‌متر در 49 میلی‌متر، در مقایسه با 41 میلی‌متر در 45 میلی‌متر نسل قبلی) - خواهد بود.
 
گورمن با گفتن اینکه که به او نیز گفته شده است که آیفون باریک‌شده ممکن است در اوایل سال 2025 با عرضه سری آیفون 17 رونمایی شود به این شایعات دامن زد. انتظار می‌رود آیفون باریک آینده گران‌تر از آیفون پرو مکس فعلی باشد و اندازه صفحه نمایش آن چیزی بین پرو مکس و آیفون استاندارد باشد.
کد مطلب: 79426
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام