۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۰

واتس‌اپ قابلیت تماس با شماره‌ ذخیره نشده را عرضه می‌کند

ایتنا - واتس اپ در حال آزمایش یک ابزار تماس درون برنامه‌ای جدید است تا برقراری تماس را آسان‌تر کند و به کاربران امکان می‌دهد بدون ذخیره شماره، تماس مستقیم برقرار کنند.
واتس‌اپ قابلیت تماس با شماره‌ ذخیره نشده را عرضه می‌کند

واتس اپ در حال آزمایش یک ابزار تماس درون برنامه‌ای جدید است تا برقراری تماس را آسان‌تر کند و به کاربران امکان می‌دهد بدون ذخیره شماره، تماس مستقیم برقرار کنند.

به گزارش ایتنا، واتس‌اپ از زمان عرضه تا امروز، به عنوان یک پلتفرم اصلی برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری همراه با ارسال پیام به مردم در سراسر جهان عمل کرده است و راهی مناسب برای ارتباط کاربران فراهم بوده است.

اما یکی از نکات آزاردهنده واتس‌اپ، عدم توانایی این پیام رسان برای تماس با مخاطبین ذخیره نشده بود. زیرا کاربران باید مخاطب را در دفترچه آدرس خود در تلفن ذخیره کنند یا برای برقراری تماس، مکالمه را شروع کنند.

برای حل این مشکل، واتس‌اپ ابزار جدیدی را برای کاربران اندروید عرضه خواهد کرد که تماس با شماره‌هایی را که در گوشی ذخیره نشده‌اند را آسان‌تر می‌کند.

انتظار می‌رود ابزار جدید به‌عنوان یک دکمه اکشن شناور در اپلیکیشن در تب تماس‌ها برای اندرویدی‌ها عرضه شود.

 

تماس مستقیم برقرار کنید
این ویژگی به کاربران امکان برقراری تماس مستقیم از برنامه، بدون نیاز به ذخیره مشخصات مخاطب در گوشی هوشمند، تماس‌های واتس‌اپی را راحت می‌کند.

وقتی دکمه ابزار جدید را فشار می‌دهید، پنجره‌ای مانند پنجره شماره‌گیری شماره تلفن ظاهر می‌شود که در آن می‌توانید شماره شخصی را حتی اگر در تلفنتان ذخیره نشده باشد، شماره‌گیری کنید و نیاز به ذخیره کردن مخاطب را دور بزنید.

این ویژگی در نسخه بتای برنامه واتس‌اپ برای اندروید "2.24.13.17" مشاهده شد.

این قابلیت برای برقراری تماس سریع با شماره‌های جدید یا مخاطبین موقتی که نمی‌خواهید در دفترچه تلفن خود ذخیره شوند مفید است.

علاوه بر این، گفته می‌شود که گزینه پیام‌رسانی نیز برای کسانی است که در ابتدا می‌خواستند با شخصی تماس بگیرند اما نظر خود را تغییر دادند و اکنون می‌خواهند برای آنها پیام واتس‌اپ ارسال کنند.

همچنین انتظار می‌رود که قابلیت بررسی وجود یک شماره خاص در واتس‌اپ نیز به زودی عرضه شود.

استیکرهای جدید
واتس اپ استیکرهای جدید و پویاتری را نیز معرفی عرضه است. این استیکرها به لطف یک چارچوب جدید پشتیبانی شده، حرکت انعطاف پذیرتری را ارائه می‌دهند.

این چارچوب امکان توسعه انیمیشن‌های پویاتری را بر اساس نرم‌افزارهای موشن گرافیک مانند Adobe After Effects فراهم می‌کند.
کد مطلب: 79575
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام