۰
plusresetminus
شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۴

میانبرهای کسب‌وکارهای محلی به نسخه موبایل کروم افزوده می‌شود

ایتنا - وقتی مثلاٌ برای یافتن یک رستوران نزدیک جستجو می‌کنید، میانبری در بالای نوار ظاهر می‌شود که نام و آدرس غذاخوری را به همراه دکمه‌هایی برای تماس، دریافت مسیرها، یا خواندن نظرات مربوط به آن نشان خواهد داد.
میانبرهای کسب‌وکارهای محلی به نسخه موبایل کروم افزوده می‌شود
گوگل در حال افزودن قابلیت‌هایی ظریف برای بهبودهای کیفیت زندگی به اپ‌های موبایل کروم است. نسخه‌های اندروید و iOS این مرورگر اکنون دسترسی سریع‌تری به اطلاعات مهم، جستجوهای پرطرفدار و نتایج زنده مسابقات ورزشی در فید Discovery خود ارائه می‌دهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، اقدام‌های کروم (Chrome Actions)، که عبارتند از ماموریت‌های از پیش‌تعیین‌شده‌ای که در نوار آدرس مرورگر ظاهر می‌شوند و با کلمات محرک نشان داده می‌شوند، اکنون شامل یک اقدام اختصاصی برای مشاغل محلی شده‌اند. وقتی مثلاٌ برای یافتن یک رستوران نزدیک جستجو می‌کنید، میانبری در بالای نوار ظاهر می‌شود که نام و آدرس غذاخوری را به همراه دکمه‌هایی برای تماس، دریافت مسیرها، یا خواندن نظرات مربوط به آن نشان خواهد داد.
 
این ویژگی هم‌اکنون در نسخه اندروید کروم در دسترس است و گوگل می‌گوید پاییز امسال برای iOS نیز عرضه می‌شود.
 

همچنین نسخه موبایل کروم پیشنهادهای میانبر جدیدی که مبتنی بر استفاده هستند دریافت می‌کند. اگر معمولاً عبارت خاصی را برای رسیدن به یک وب‌سایت خاص تایپ می‌کنید، مرورگر آن را یاد می‌گیرد و پیوندی به آن را در پیشنهادهای جستجوگری شما درج می‌کند. همانطور که مثال بالا نشان می‌دهد، اگر معمولاً برای دیدن صفحه وب City Metro عبارت «زمان‌بندی‌ها» را وارد می‌کنید، لینک آن در قسمت پیشنهادها به شکلی برجسته‌تر ظاهر خواهد شد.
 
همچنین در فید کشف (Discover Feed) کروم موبایل اکنون نتایج زنده مسابقات ورزشی نمایش داده می‌شود. اکنون، هنگامی که گوگل خبردار شود که تیم مورد علاقه شما در حال بازی است، یک کارت Discover نتیجه زنده را نشان می‌دهد که به طور خودکار آپدیت می‌شود.
 


جستجوهای پرطرفدار، که تاکنون در دستگاه‌های اندرویدی در نوار آدرس کروم (قبل از تایپ هر چیزی) نشان داده می‌شد، اکنون در iOS نیز در دسترس قرار گرفته است.
 
در وبلاگ این شرکت می‌توانید درباره قابلیت‌های جدید کروم گوگل بیشتر بخوانید.
کد مطلب: 79579
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام