۰
plusresetminus
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۵

هدفون بی‌سیم اپل به دوربین مجهز می‌شود

ایتنا - اپل قصد دارد ایرپادهای مجهز به دوربین مادون قرمز (IR)، مشابه دوربین مورد استفاده در فناوری Face ID در آیفون‌ها را روانه بازار کند.
هدفون بی‌سیم اپل به دوربین مجهز می‌شود

شرکت آمریکایی اپل قصد دارد هدفون‌های بی‌سیم ایرپادز (AirPods)  خود را با تحولی قابل توجه و جدید که توسط تحلیلگر مشهور و متخصص در امور شرکت، مینگ-چی کو، فاش شده است عرضه کند. براساس شایعات، ایرپادز به دوربین مجهز می‌شود.

اپل قصد دارد ایرپادهای مجهز به دوربین مادون قرمز (IR)، مشابه دوربین مورد استفاده در فناوری Face ID در آیفون‌ها را روانه بازار کند.

طبق انتظارات، اپل تا سال 2026 تولید انبوه ایرپادهای مجهز به دوربین را آغاز خواهد کرد. فاکسکان، شریک سنتی اپل، تامین کننده این دوربین‌ها خواهد بود. با این حال، مشخص نیست که این دوربین در نسخه‌های حرفه‌ای، نسخه‌های معمولی یا همه نسخه‌ها عرضه خواهد شد.

 


به گفته این تحلیلگر، فاکسکان با ظرفیت تولید سالانه حدود 18 تا 20 میلیون دستگاه تولید خواهد کرد اما تقاضای واقعی دوربین به شرایط بازار بستگی دارد.

گزارش های قبلی حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی عرضه دو مدل جدید از نسل چهارم هدفون ایرپادز در سال جاری است و تا سال 2025 ارتقاء نسخه‌های پرو (Pro) را عرضه نخواهد کرد.

به گفته مینگ-چی کو، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا اپل باید هدفون‌های بی‌سیم خود را با دوربین ارائه کند، از جمله، استفاده از هدست ویژن پرو و سایر محصولات مشابه آینده برای بهبود تجربه صوتی فضایی.

به عنوان مثال: هنگام تماشای یک ویدیو با استفاده از عینک ویژن پرو در حالی که از ایرپادز جدید استفاده می کنید، هدفون منبع صدا را در جهت حرکت سر کاربر تقویت می‌کند تا تجربه صوتی فضایی را بهبود بخشد. 
کد مطلب: 79667
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام