۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۰

به‌روزرسانی‌های گوگل‌پلی برای سرویس‌های اندروید

ایتنا - با آخرین به‌روزرسانی گوگل سیستم، بهبودهای جدیدی در امنیت و حریم خصوصی ارائه شده است، از جمله بهبودهای ثبت‌نام برای خدمات اصلی Android TV با نسخه ۶.۸.۲.
به‌روزرسانی‌های گوگل‌پلی برای سرویس‌های اندروید

به‌روزرسانی‌های گوگل در ماه جولای ویژگی‌های جدید و قابل توجهی را به دستگاه‌های اندرویدی اضافه می‌کند. از جمله آخرین Play services که اوایل این ماه به دستگاه‌ها افزوده شد. با این حال، با ادامه به‌روزرسانی‌های این غول فناوری در طول ماه، برخی تغییرات جدید در یادداشت‌های اخیر گوگل سیستم ذکر شده است.

با آخرین به‌روزرسانی گوگل سیستم، بهبودهای جدیدی در امنیت و حریم خصوصی ارائه شده است، از جمله بهبودهای ثبت‌نام برای خدمات اصلی Android TV با نسخه ۶.۸.۲.
این بهبودها همچنین در اندروید WebView انجام شده است. با نسخه v127، ویژگی‌های جدیدی برای توسعه‌دهندگان گوگل و سایر توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث نیز اضافه شده است.

این ویژگی‌ها قابلیت نمایش محتوای وب در برنامه‌های خود را دارند. با این حال، همانطور که گوگل در توضیح تغییرات ذکر کرده است، برخی ویژگی‌ها آزمایشی هستند و فعلا فقط برای برخی کاربران در دسترس‌ قرار گرفته‌اند.

سرویس‌های گوگل‌پلی و فروشگاه پلی‌استور نیز هفته گذشته برخی بهبودها را مشاهده کردند. نسخه v24.28 شامل خدمات بین دستگاهی بود که به کاربران اجازه می‌دهد از تبلت یا هر دستگاه متصل به حساب گوگل خود به هات‌اسپات تلفن اندرویدی خود متصل شوند و نیاز به تنظیم مجدد دستی آن‌ها حذف می‌شود. در مورد فروشگاه گوگل‌پلی، کاربران می‌توانند به‌روزرسانی‌های بیشتری برای بازی‌ها را مستقیماً از توسعه‌دهنده برای برخی عناوین خاص بازی مشاهده کنند.

 

در حالی که این‌ها آخرین افزودنی‌ها برای به‌روزرسانی‌های سیستم گوگل بودند که هفته گذشته اضافه شدند، به‌روزرسانی‌های قبلی از اوایل این ماه شامل رفع اشکالات در خدمات مدیریت حساب مربوط به سرویس‌های گوگل‌پلی بودند.

از طرف دیگر، فروشگاه گوگل پلی به کاربران اجازه داده است برنامه‌هایی را که دوست دارند انتخاب کنند تا پیشنهادهای خود را بهبود بخشند.
در مورد اتصال دستگاه، سرویس‌های گوگل پلی  همچنین ویژگی‌های جدیدی برای توسعه‌دهندگان اضافه کرده‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی «Find My Device» این است که کاربران می‌توانند دستگاه‌های خود را از راه دور با شماره‌های تلفن مربوطه خود قفل‌گشایی کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند سرویس‌های گوگل پلی را مستقیماً از تنظیمات گوشی هوشمند خود کنترل کنند. در نهایت، به عنوان بخشی از ارتقاء فروشگاه گوگل پلی که اوایل این ماه در دسترس قرار گرفت، کاربران می‌توانند برنامه‌های جدید خود را برای تحلیل دقیق تهدیدات از طریق Google Play Protect ارسال کنند.
کد مطلب: 80018
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام