۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۵

بازاریابی سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی زد فلیپ را به عنوان دوربین‌های بدنی پلیس

ایتنا - از این گوشی‌ها در پلیس شهر کیمبرلینگ و پلیس ایندین پوینت در میسوری از دو سال پیش در برنامه‌ای آزمایشی استفاده شده است تا مشخص شود چگونه این وسایل الکترونیکی می‌توانند عملیات‌های روزانه این نیروها را بهبود بخشند.
گوشی‌های گلکسی زد فلیپ به عنوان دوربین‌های بدنی پلیس
سامسونگ در وبسایت خود نشان داده است که چگونه دستگاه‌های سری Galaxy Z Flip توسط مجریان قانون بکارگیری می‌شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، از این گوشی‌ها در پلیس شهر کیمبرلینگ و پلیس ایندین پوینت در میسوری از دو سال پیش در برنامه‌ای آزمایشی استفاده شده است تا مشخص شود چگونه این وسایل الکترونیکی می‌توانند عملیات‌های روزانه این نیروها را بهبود بخشند. به گفته سامسونگ، این نخستین باری بود که پلیس از یک دستگاه تاشو به عنوان دوربین بدنی (بادی‌کم) استفاده کرد. پس از پایان این برنامه آزمایشی، دو اداره دیگر پلیس هم برای استفاده از دستگاه‌های فلیپ به عنوان بادی‌کم درخواست دادند، و این برنامه در حال گسترش یافتن به ادارات پلیس 25 کلانشهر دیگر در پنج ایالت است.
 
این دستگاه‌های فلیپ برای آزمایش توسط پلیس با همکاری شرکتی به نام Visual Labs، که دستگاه‌های موبایل را برای استفاده به عنوان بادی‌کم و دوربین داخلی خودرو تغییر کاربری می‌دهد، سفارشی شده بودند. به گفته سامسونگ، این تغییرات، مانند تغییر محل دکمه صدا به منظور راه‌اندازی دوربین، برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن شروع ضبط میدانی بوده است.
 

همچنین وبسایت ورج از سامسونگ اینگونه نقل قول کرده است:
 
سری Samsung Galaxy Z Flip به دلیل فرم جمع‌وجور و تاشو به خوبی به عنوان بادی‌کم عمل می‌کند و امکان اتصال آسان به یونیفرم‌های پلیس و حامل‌های بیرونی را فراهم می‌آورد.
دستگاه‌های Galaxy Z Flip وقتی به عنوان دوربین‌های نصب‌شونده بر روی لباس استفاده شوند می‌توانند، با مستندسازی واضح جزئیات دستگیری‌ها و سایر تعاملات، به بهبود جمع‌آوری شواهد و شفافیت کمک کنند.

گلکسی زد فلیپ، علاوه بر این، به عنوان یک دوربین دیجیتال مورد نیاز برای گرفتن عکس از شواهد صحنه جرم؛ ضبط صوت برای مصاحبه با شاهدان؛ و یک مکان‌یاب پرسنل برای ردیابی موقعیت یک مامور از طریق GPS عمل می‌کند.
کد مطلب: 80083
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام