۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۷

ارز دیجیتال نیر چیست؟ هر‌آن‌چه که باید درباره ارز Near بدانید

قیمت ارز نیر در یک سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد رشد کرده‌است؛ بدین معنا که سرمایه‌گذاران این رمزارز توانسته‌اند سرمایه خود را ۳‌ برابر کرده و سود بی‌نظیری را به‌دست آورند.
ارز دیجیتال نیر چیست؟ هر‌آن‌چه که باید درباره ارز Near بدانید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


دنیای ارزهای دیجیتال روزبه‌روز گسترده‌تر شده و رمزارزهای متنوع‌تری به آن افزوده می‌شوند. یکی از ارزهای دیجیتال که به‌تازگی توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند، رمزارز Near است. قیمت ارز نیر در یک سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد رشد کرده‌است؛ بدین معنا که سرمایه‌گذاران این رمزارز توانسته‌اند سرمایه خود را ۳‌ برابر کرده و سود بی‌نظیری را به‌دست آورند.
باتوجه‌به این‌که قبل از خرید هر رمزارز باید اطلاعاتی کافی را درمورد آن کسب کرد، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب ضمن معرفی تاریخچه رمزارز Near، مزایای سرمایه‌گذاری و نحوه خرید آن را نیز به‌طور کامل پوشش دهیم. اگر شما هم قصد ورود به بازار ارز نیر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.
 

تاریخچه ارز نیر


شبکه بلاک‌چین Near در سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این شبکه با بهره‌گیری از برترین تکنولوژی‌های روز و ایجاد یک محیط کاربرپسند، در تلاش است تا مشکلات عمده بلاک‌چین‌های امروزی ازجمله سرعت پایین را برطرف سازد؛ همچنین، با استفاده از تکنیک‌های امنیتی پیشرفته، قصد دارد تا بستری امن را برای توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز فراهم کند.
قیمت ارز نیر ابتدا روندی کاهشی و سپس افزایشی را پیش گرفت. به نحوی که در برهه‌ای، هر توکن این رمزارز تقریبا ۲۰ دلار ارزش داشت؛ اما در یک بازه ‌نسبتا طولانی، فرآیند کاهشی آن شروع شد ولی مجددا در یک سال اخیر، یک روند آرام و افزایشی را پیش گرفته و همین امر، Near را به یک رمزارز امن برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده‌است. پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آتی نیز این روند ادامه پیدا کرده و قیمت ارز نیر بتواند به یک تعادل مناسب برسد.
 

مزایای خرید ارز نیر


خرید هر رمزارز می‌تواند مزایا و معایب به‌خصوص خود را به‌همراه داشته باشد. تعدادی از مهم‌ترین مزایای خرید نیر را در ادامه خواهیم گفت.
 

سرمایه‌گذاری حقیقی


با خرید رمزارز نیر، در یک پروژه واقعی سرمایه‌گذاری می‌شود. پروژه نیر در تلاش است تا تعدادی از مهم‌ترین ضعف‌های شبکه بلاک‌چین را بهبود ببخشد. امروزه بسیاری از رمزارزها هیچ هدف خاصی را دنبال نکرده و صرفا میزان عرضه و تقاضا روی قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد.
 

فراگیری بالا


رمزارز نیر در بسیاری از صرافی‌های معتبر سراسر جهان پذیرفته می‌شود. درواقع، تفاوتی ندارد که قیمت ارز نیر چقدر باشد؛ درهرصورت، می‌توان آن را به راحت‌ترین شکل ممکن نقد کرد.
 

تعادل مناسب


تمامی نوساناتی که ارز دیجیتال نیر تجربه کرده‌است، در یک بازه طولانی‌مدت رخ داده‌اند. بدین‌معنا که افزایش و کاهش‌های ناگهانی برای قیمت آن وجود نداشته و می‌توان یک سرمایه‌گذاری کم‌ریسک را تجربه کرد.
 

امنیت بالا


رمزارز نیر از تکنیک Proof-of-Stake برای تمین امنیت خود بهره می‌برد. این تکنیک که با مشارکت اعضای بلاک‌چین صورت می‌گیرد، یکی از بهترین روش‌ها برای تامین امنیت رمزارزها است.
 

قابلیت Staking و کسب درآمد


یکی از روش‌های کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال، Staking است. با استفاده از روش Staking، درواقع میزان مشخصی رمزارز به تامین شبکه اختصاص پیدا کرده و در ازای این کار، صاحب رمزارزها توکن شبکه را به‌عنوان کارمزد دریافت می‌کند.
 
ارز نیر
 

خرید ارز نیر از صرافی بیت ۲۴


امروزه صرافی‌های ایرانی زیادی مشغول به کار هستند و هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های به خصوصی را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی که نه‌تنها ارز نیر، بلکه قابلیت خریدوفروش بیش از ۶۰۰ رمزرز دیگر را نیز فراهم کرده‌است، بیت ۲۴ است. مهم‌ترین ویژگی‌های بیت ۲۴ که آن را به یک صرافی مناسب جهت خریدوفروش نیر تبدیل می‌کند را در ادامه خواهیم گفت.
 

کارمزد پایین


صرافی بیت ۲۴ برای خرید ارز نیر هیچ‌گونه کارمزدی را دریافت نمی‌کند. برای عملیات‌های دیگر مانند فروش یا برداشت ریالی از اعتبار حساب کاربری نیز کم‌ترین میزان کارمزد در نظر گرفته شده‌است. این موضوع باعث می‌شود تا بتوان معامله‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را در این صرافی به‌انجام رساند و سود بیشتری را کسب کرد.
 

محیط ساده و کاربرپسند


داشتن یک محیط ساده و کاربرپسند، صرافی بیت ۲۴ را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران کم‌تجربه بدل کرده‌است. تمامی بخش‌های وب‌سایت به نحوی طراحی شده‌اند که کاربران بتوانند به‌راحتی و بدون هرگونه پیچیدگی، به مدیریت سرمایه و معامله‌گری مشغول شوند.
 

کیف پول اختصاصی


صرافی بیت ۲۴ یک کیف پول اختصاصی را برای هر یک از کاربران خود در نظر می‌گیرد تا بتوانند به امن‌ترین شیوه ممکن از رمزارزهای خود مراقبت کرده و به کیف پول‌های خارجی نیاز نداشته باشند. نگهداری از رمزارزها با استفاده از کیف پول داخلی صرافی بیت ۲۴، باعث می‌شود که در هر لحظه و هر مکان بتوان ارزهای دیجیتال را در سریع‌ترین زمان ممکن به‌فروش رساند.
 
خرید ارز near
 

جمع‌بندی


در این مطلب، سعی کردیم تا ضمن داشتن مروری بر قیمت ارز نیر، بزرگ‌ترین مزایای آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم. یکی از نکاتی که باید آن را مدنظر داشت، این است که بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرتلاطم‌ترین بازارها بوده و به‌همین‌خاطر، بهتر است تا همواره قبل از ورود به بازار، اطلاعات و دانش کافی را به‌دست آورد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری در این بازار را دارید، پس از پشت‌سر گذاشتن آموزش‌هایی تخصصی، فعالیت خود را ازطریق صرافی‌های معتبری ازجمله صرافی بیت ۲۴، آغاز کنید.
کد مطلب: 80130
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام