۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹

سه ویژگی جدید گوگل برای تجربه وب‌گردی بهتر با کروم

ایتنا - هوش مصنوعی توانایی مرورگر گوگل کروم را برای انجام سریع‌تر کارها افزایش می‌دهد و تجربه وب‌گردی شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند.
سه ویژگی جدید گوگل برای تجربه وب‌گردی بهتر با کروم

هوش مصنوعی توانایی مرورگر گوگل کروم را برای انجام سریع‌تر کارها افزایش می‌دهد و تجربه وب‌گردی شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

درسال‌های اخیر، ما از هوش مصنوعی برای ایجاد یک تجربه مرور سریع‌تر، ایمن‌تر و مفیدتر کروم در راستای کمک به جلوگیری از آسیب سایت‌های مخرب، ایجاد ترجمه فوری برای رسانه‌ها، سازمان‌دهی بهتر تب‌ها و تایپ کردن با اطمینان بیشتر استفاده کرده‌ایم. 

اکنون، سه ویژگی جدید هوش مصنوعی با استفاده از آخرین مدل‌های گوگل در کروم از طریق لنز گوگل در دسترس است.

روشی جدید برای جستجوی آنچه می‌بینید 
قابلیت‌های جدید گوگل لنز با ارائه آخرین به‌روزرسانی کروم، مستقیماً به مرورگر رایانه شما منتقل می‌شود. این بدان معناست که ما می‌توانیم به راحتی هر چیزی را که در وب می‌بینیم، بدون خروج از تب فعلی شناسایی، جستجو کنیم.

برای استفاده از گوگل لنز در رایانه خود، نماد لنز را در نوار آدرس انتخاب کنید، سپس روی هر چیزی که می‌خواهید جستجو کنید کلیک کنید یا بکشید. 

 

مقایسه محصولات در بین سایت‌ها
هنگام خرید آنلاین، احتمالاً متوجه خواهید شد که برای خواندن نظرات و جستجوی قیمت‌ها بین چندین صفحه و تب جابجا می‌شوید. این جابجایی‌ها می‌تواند خسته‌کننده باشد.

در چند هفته آینده، کروم Tab Compare را معرفی خواهد کرد. ویژگی جدیدی که یک نمای کلی تولید شده توسط هوش مصنوعی از محصولات چندین تب، را ارائه می دهد. 

تصور کنید که به دنبال یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل جدید برای سفر هستید، اما جزئیات محصول و بررسی‌ها در صفحات و وب سایت‌های مختلف پراکنده شده است. 

کروم جدول مقایسه‌ای را ارائه می‌دهد که تمام جزئیات کلیدی، مشخصات محصول، ویژگی‌ها، قیمت و رتبه بندی‌ها را در یک تب گرد هم می‌آورد، بنابراین می‌ توانید به راحتی مقایسه کنید و بدون جابجایی میان تب‌ها، تصمیم آگاهانه بگیرید. 

تاریخچه مرورگر مفیدتر می‌شود
Chrome History در واقع به شما کمک می‌کند سایتی را که بازدید کرده‌اید، اما ذخیره نکرده‌اید و به یاد نمی‌آورید که چگونه مراحل خود را دوباره دنبال کنید تا به آنجا برگردید، پیدا کنید،

با این حال، به زودی، کروم جستجوی آن دسته از سایت‌هایی را که بازدید کرده‌اید به روشی تعاملی‌تر با کمک هوش مصنوعی آسان‌تر خواهد کرد .

کروم صفحات مرتبط از تاریخچه مرورگرتان را به شما نشان می‌دهد. استفاده از این قابلیت کاملا اختیاری خواهد بود و می‌توانید به راحتی آن را در تنظیمات خود فعال یا غیر فعال کنید. اما این ویژگی شامل هیچ داده مروری از حالت ناشناس نخواهد بود.
کد مطلب: 80167
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام