۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵

معرفی صرافی توبیت و مزایای آن

در این مطلب قصد داریم به معرفی صرافی توبیت و قابلیت‌های مهم آن بپردازیم. همچنین در ادامه مرجع آموزشی فارسی‌زبان این صرافی نیز به شما معرفی خواهد شد.
معرفی صرافی توبیت و مزایای آن
---------------- رپورتاژ آگهی -----------------

صرافی‌های ارز دیجیتال مدت‌هاست که به‌عنوان مهم‌ترین بستر معاملات و خرید و فروش رمز ارزها شناخته شده‌اند. این مراکز آنلاین قابلیت‌های مختلفی مثل ابزارهای تجزیه و تحلیل را به سرمایه‌گذاران و معامله‌گرها ارائه کرده و کمک می‌کنند تا خرید و فروش رمز ارزها به سادگی هرچه تمام‌تر انجام شود. در این مطلب قصد داریم به معرفی صرافی توبیت و قابلیت‌های مهم آن بپردازیم. همچنین در ادامه مرجع آموزشی فارسی‌زبان این صرافی نیز به شما معرفی خواهد شد.
 

آشنایی با صرافی توبیت و قابلیت‌های مختلف آن


صرافی Toobit را می‌توان از نوپاترین صرافی‌های جهان دانست که با هدف خلق یک پلتفرم تازه‌نفس و با رویکردی نوگرایانه وارد رقابت با دیگر صرافی‌ها شده تا قابلیت‌های بی‌شمار خود را محک بزند. این صرافی از سال ۲۰۲۲ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و دفتر مرکزی آن نیز در جزایر کیمن (Cayman) قرار دارد که از سرزمین‌های فرادریایی انگلستان است.
هدف اصلی این صرافی، ایجاد یک پلتفرم کامل با مفیدترین ویژگی‌ها مثل امنیت، تنوع و کارایی است. تیم توسعه این مجموعه به‌دنبال ارائه یک بستر هوشمند و کاربرپسند است که نگاهی تحول‌گرایانه به تمام مسائل دارد. به‌طوری که فعالیت‌های این مجموعه در دو سال، با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان همراه شده است.
صرافی توبیت با فعالیت‌های مختلف و متنوعی که داشته، موفق شده تا جایگاه بالایی نزد کاربران، سرمایه‌گذاران و معامله‌گرها کسب کند و خود را تحت‌عنوان یک صرافی مدرن و همه‌چیز تمام به بقیه معرفی کند. در ادامه برخی از ویژگی‌های مهم این صرافی که در موفقیت آن نقشی اساسی داشته را بررسی می‌کنیم.
 

با ویژگی‌های صرافی Toobit آشنا شوید


توبیت از همان روزهای اولیه آغاز به‌کار خود، اهدافی بلند پروازانه را در ذهن داشت و با پیگیری مستمر و فعال آن‌ها، یکی از پر امکانات‌ترین بسترهای معامله ارز دیجیتال را توسعه داده که ترکیبی عالی از ویژگی‌های مثبت و قابلیت‌های مفید است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مجموعه در ادامه ذکر شده است.
 

کسب رتبه ۴۳ در بین سایر صرافی‌ها


براساس رده‌بندی وب‌سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) که مهم‌ترین مرجع بررسی و تایید اعتبار صرافی‌هاست، صرافی توبیت طبق بررسی‌های به‌عمل آمده، ازجمله شاخص‌ترین پلتفرم‌های جهان است که با کسب رتبه ۴۳ در قیاس با هزاران صرافی دیگر، آن‌هم طی ۲ سال، رسما توانمندی و ظرفیت فوق‌العاده بالای خود را اثبات کرده است.
 

پشتیبانی از زبان فارسی


توبیت با پشتیبانی از زبان فارسی، به کاربران ایرانی و غیر ایرانی این پلتفرم رسمیت بیشتری بخشیده و کمک کرده تا سرمایه‌گذاران بیشتری جذب آن شوند و بتوانند امورات مختلف خود مثل معاملات و خرید و فروش ارز را به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر پیگیری کنند.
 

وجود بیش‌از ۲۳۰ ارز قابل معامله


وجود بیش‌از ۲۰۰ ارز قابل معامله نشان می‌دهد که تنوع‌بخشی رمز ارزها در صرافی توبیت همواره یک هدف مهم و اساسی برای این مجموعه تلقی شده و هر ساله نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. درحال‌حاضر امکان دسترسی و خرید و فروش ۲۳۱ ارز مختلف در این مرکز وجود دارد که تنوع بسیار خوبی محسوب می‌شود.
 

سرویسی‌دهی به بیش‌از ۱۰۰ کشور مختلف در جهان


وسعت ارائه خدمات توبیت، یکی دیگر از مهم‌ترین نکات قابل‌ توجه پیرامون این صرافی است که باعث شده تا کاربران و سرمایه‌گذاران بیش‌از ۱۰۰ کشور مختلف جهان جذب این صرافی شوند و امورات مختلف خود را از طریق آن انجام دهند. این موضوع بخاطر ویژگی‌های مختلفی رخ داده که به آن‌ها اشاره شده است.
 
 

امکان فعالیت بدون احراز هویت و KYC


همواره برای ایرانیان، احراز هویت یک چالش ترسناک محسوب شده؛ اما جالب است بدانید که صرافی توبیت هیچ اجباری به شناسایی و احراز اطلاعات کاربران خود ندارد و می‌توانید بدون انجام این کار نیز فعالیت عادی خود را در این پلتفرم پیگیری کنید. در واقع توبیت قوانین حریم خصوصی کاربران خود را به رسمیت می‌شناسد.
 

پشتیبانی دائمی و ۲۴ ساعته


در تلاش برای ایجاد رضایت حداکثری در بین کاربران، صرافی Toobit از مدت‌ها پیش یک تیم حرفه‌ای و متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار داده تا پاسخگوی چالش‌ها، مشکلات، ابهامات و سایر مواردی باشند که کاربران این پلتفرم با آن روبه‌رو شده‌اند. با کمک این تیم که به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، نیازی نیست نگران مشکلات خاص خود باشید.
 

سیستم امنیتی پیچیده و کارآمد


از زمان تاسیس این صرافی، اولویت اصلی موسسان این مجموعه که در واقع سنگ‌بنای توسعه صرافی توبیت نیز بوده، مسئله محافظت از اطلاعات و سرمایه کاربران بوده است. با هدف ایجاد امنیت حداکثری، متخصصان بخش امنیت این صرافی یک سیستم امنیتی پیچیده، چند لایه، غیرقابل نفوذ و کارآمد طراحی کرده‌اند که به‌صورت دائمی به‌روزرسانی می‌شود تا مخاطرات امنیتی را کاهش دهد.
 

اخذ کارمزدهای کم در معاملات


نمی‌توان درباره رشد سریع Toobit حرف زد و به مهم‌ترین دلیل، یعنی کارمزدهای بسیار کم آن اشاره نکرد. این صرافی از همان ابتدا و با هدف جلب رضایت و راحتی کاربران، میزان کارمزد معاملات و خرید و فروش را بسیار پایین تعیین کرده و این موضوع برای کاربرانی که تراکنش‌های زیادی دارند، بسیار رضایت‌بخش است.
 

دسترسی به صرافی با نرم‌افزارهای موبایل


اگرچه بسیاری از کاربران، فقط از وب‌اپلیکیشن صرافی توبیت استفاده می‌کنند، اما وجود نرم‌افزارهای موبایل برای پلتفرم iOS و اندروید سبب شده تا دسترسی بسیار راحت‌تری به این صرافی ایجاد شود و بتوان تمام امکانات نسخه وب را در گوشی هوشمند خود نیز استفاده کرد. این ویژگی، سرعت فعالیت شما در توبیت را افزایش می‌دهد.
 

انجام معاملات مختلف و متنوع


در کنار تمام ویژگی‌های مذکور، این صرافی قابلیت انجام معاملات اسپات، معاملات فیوچرز توبیت و همچنین مواردی مثل کپی تریدینگ را هم ارائه کرده است. حجم معاملات اسپات در این پلتفرم نیز ۴۰۸ میلیون است که عملکرد فعالانه این صرافی را نشان می‌دهد. ویژگی کپی تریدینگ نیز کمک می‌کند تا کاربران تازه‌کار بتوانند براساس اصول کار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای، معاملات خود را پیگیری کنند.
 
 

توبیت؛ یک صرافی کامل و جامع برای همگان


در این مطلب به معرفی صرافی توبیت پرداختیم و ضمن بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های این صرافی، درباره اهداف بلند پروازانه این پلتفرم نیز موارد مهمی ذکر شد. توبیت با سلسله اقدامات مثبت خود توانسته است به یکی از موفق‌ترین صرافی‌های حوزه رمز ارزها تبدیل شود که حتی نوپا بودن آن نیز نتوانسته مشکل یا چالشی برای آن ایجاد کند.
علاوه‌بر این بد نیست با توبیت فارسی نیز آشنا شوید که یک مرجع حرفه‌ای و تخصصی در زمینه آموزش اصول استفاده از این صرافی است. این وب‌سایت در واقع مرجع فارسی‌زبان توبیت است که به شما کمک می‌کند تا دانش خود را در این حوزه گسترش دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت toobitfarsi.io مراجعه کنید.
کد مطلب: 80397
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام