۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۱

جریمه یک میلیون دلاری اپراتور آمریکایی به دلیل انتقال دیپ فیک بایدن

ایتنا - اپراتور Lingo Telecom، که این تماس‌های جعلی از طریق آن مخابره شده بود، یک میلیون دلار جریمه مدنی (تعزیرات غیرکیفری) به FCC پرداخت خواهد کرد و موظف شده است که طرح خود برای انطباق با قوانین را ارائه کرده و اجرایی کند.
جریمه یک میلیون دلاری اپراتور آمریکایی به دلیل انتقال دیپ فیک بایدن
در ماه ژانویه، در تماس‌هایی که با استفاده از صدای تولیدشده توسط هوش مصنوعی به تقلید از رئیس‌جمهور بایدن انجام می‌شد، از رای‌دهندگان خواسته شده بود که در انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر شرکت نکنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، اکنون، با نزدیک شدن به انتخابات 2024، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) با جریمه شدید عاملان تولید دیپ‌فیک (جعل‌عمیق) بایدن قصد دارد پیامی به همگان برساند.
 
اپراتور Lingo Telecom، که این تماس‌های جعلی از طریق آن مخابره شده بود، یک میلیون دلار جریمه مدنی (تعزیرات غیرکیفری) به FCC پرداخت خواهد کرد و موظف شده است که طرح خود برای انطباق با قوانین را ارائه کرده و اجرایی کند.
 

در واکنش به این تصمیم، لویان ای اگال، رئیس دفتر اجرای قوانین، اظهار داشت: «احتمال ترکیب استفاده نادرست از فناوری شبیه‌سازی صدا توسط هوش مصنوعی مولد و جعل شناسه تماس‌‍گیرنده (caller ID) بر روی شبکه ارتباطی ایالات‌متحده یک تهدید قابل‌توجه به شمار می‌رود. این جریمه این پیام قوی را ارسال می‌کند که ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی اولین خط دفاعی در برابر این تهدیدات هستند و برای کسب اطمینان از انجام وظیفه‌شان در حفاظت از مردم آمریکا پاسخگو نگه داشته خواهند شد».
 
پیش از این، FCC جریمه 6 میلیون دلاری برای استیون کرامر، مشاور سیاسی که این تماس‌ها را هدایت می‌کرد، مطرح کرده بود. FCC مدعی است که او همچنین با جعل شماره تلفن یک سیاستمدار محلی، قانون Truth in Caller ID را نقض کرده است. اعمال این حکم در مورد کرامر هنوز به اجرا در نیامده است.
 
کد مطلب: 80477
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام