۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸

هتل سوریسو استانبول دارای چه امکاناتی است؟

هتل سوریسو استانبول، واقع در این منطقه پرطرف‌دار، به‌دلیل نزدیکی به مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که می‌خواهند از جاذبه‌های تاریخی استانبول بهره‌مند شوند. اگر قصد رزرو هتل استانبول را دارید و به‌دنبال اطلاعات بیشتری درباره امکانات هتل سوریسو هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.
هتل سوریسو استانبول دارای چه امکاناتی است؟
---------------- رپورتاژ آگهی -----------------

استانبول، شهری است با 39 منطقه مختلف که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای خرید، اقامت و تفریح گزینه‌های بسیاری ارائه می‌دهند؛ دراین‌میان، محله فاتح به‌عنوان یکی از مناطق پرطرف‌دار و پربازدید، نقش ویژه‌ای در جذب گردشگران دارد. یکی از دلایل این محبوبیت، وجود هتل های متعددی است که در این منطقه واقع شده‌اند. هتل سوریسو استانبول، واقع در این منطقه پرطرف‌دار، به‌دلیل نزدیکی به مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که می‌خواهند از جاذبه‌های تاریخی استانبول بهره‌مند شوند. اگر قصد رزرو هتل استانبول را دارید و به‌دنبال اطلاعات بیشتری درباره امکانات هتل سوریسو هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.
 

معرفی هتل سوریسو استانبول (Sorriso Hotel)


هتل چهارستاره سوریسو، واقع در منطقه پرتردد فاتح از سال ۲۰۱۱ پذیرای مسافران بوده است. منطقه فاتح به‌ویژه با مکان‌های تاریخی همچون مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)، ایاصوفیه و گرند بازار شناخته شده است که هر کدام داستان‌های جذاب و یادگاری‌های فرهنگی ویژه‌ای را در دل خود جای داده‌اند. موقعیت هتل در این منطقه تاریخی شهر، گشت‌وگذار در استانبول را برای مهمانان و خریداران بلیط هواپیما استانبول آسان کرده است. مهمانان با اقامت در این هتل، تنها با کمی پیاده‌روی می‌توانند به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی معروف این منطقه دسترسی پیدا کنند؛ علاوه‌براین، نزدیکی هتل سوریسو به ایستگاه مترو، رفت‌وآمد به دیگر نقاط شهر را بسیار آسان و سریع کرده است.
 

امکانات هتل سوریسو


در طول دهه‌ای که از آغاز فعالیت هتل سوریسو استانبول می‌گذرد؛ این هتل به‌دلیل ارائه خدمات عالی و توجه ویژه به نیازهای مهمانانش، توانسته است اعتبار بالایی کسب کند. یکی از نقاط قوت این هتل، کیفیت بالای خدمات اینترنتی است که به‌صورت رایگان در تمام بخش‌های هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. نظافت مستمر و دقیق، از دیگر ویژگی‌های برجسته هتل است که موجب رضایت مهمانان شده است.
باتوجه‌به نیازهای مختلف مسافران، هتل سوریسو خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد که انتقال راحت و بی‌دردسر بین فرودگاه و هتل را امکان‌پذیر می‌سازد. اگرچه هتل پارکینگ ندارد؛ اما امکانات مفیدی همچون سالن آرایش و فروشگاه‌های مختلف در آن وجود دارند که به‌راحتی نیازهای روزمره مهمانان را برطرف می‌کنند؛ همچنین، هتل سوریسو توجه ویژه‌ای به نیازهای افراد توان‌جو داشته و برخی از امکانات آن به‌طور ویژه برای آن‌ها بهینه شده است.
برای کسانی‌که به‌منظور انجام امور کاری به استانبول سفر کرده و در هتل سوریسو اقامت دارند، این هتل امکانات ویژه‌ای برای تسهیل فعالیت‌های حرفه‌ای فراهم کرده است. مرکز بیزینس هتل با امکانات مدرن و اتاق‌های جلسه مجهز، به مهمانان امکان می‌دهد که جلسات و برنامه‌های کاری خود را برگزار کنند. پرسنل حرفه‌ای هتل نیز در کنار ارائه خدمات عالی، در برنامه‌ریزی سفر و رفع نیازهای مهمانان کمک خواهند کرد تا اقامتی بدون دغدغه را تجربه کنند.
برای رفع خستگی و تجدید قوا پس از روزهای پرکار، سالن اسپای هتل سوریسو به مهمانان فرصت می‌دهد که با بهره‌گیری از خدمات ماساژ، جکوزی، اتاق بخار و دیگر امکانات رفاهی، آرامش و انرژی تازه‌ای به خود بدهند. مهمانان در این فضای آرام، می‌توانند از میوه‌های تازه پذیرایی شده و از تراس هتل که نمای زیبایی از شهر استانبول را به‌نمایش می‌گذارد، لذت ببرند.
 
 

امکانات اتاق‌های هتل سوریسو


هتل سوریسو استانبول با طراحی ۸ طبقه و ۶۵ واحد اقامتی، به مسافران گزینه‌های متنوعی برای اقامت ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل سوریسو به‌صورت استاندارد و در ظرفیت‌های مختلف از یک تا ۵نفره در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. هر اتاق با دکوراسیونی مدرن و با سلیقه تزیین شده است و شامل یک بخش نشیمن راحت برای استراحت و relaxation است.
همچنین، امکانات موجود در اتاق‌ها شامل مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، چای‌ساز و میز می‌شود که نیازهای مختلف مهمانان را برآورده می‌سازد. اتاق‌های هتل در ابعاد مختلف ارائه می‌شود که کوچک‌ترین آن‌ها ۱۸ مترمربع و بزرگ‌ترین آن‌ها با مساحت ۴۷ مترمربع، قابلیت پذیرایی تا ۵ نفر را دارند. گزینه‌های مختلف اتاق در هتل سوریسو شامل موارد زیر هستند:
   - اتاق سینگل اکونومی: مناسب برای یک نفر با یک تخت توئین.
   - اتاق دبل اکونومی: مناسب برای دو نفر با یک تخت دبل.
   - اتاق دبل استاندارد: مناسب برای دو نفر با یک تخت دبل.
   - اتاق توئین استاندارد: مناسب برای دو نفر با دو تخت توئین.
   - اتاق تریپل استاندارد: مناسب برای سه نفر با سه تخت توئین.
 

رستوران هتل سوریسو


رستوران هتل سوریسو با منوی گسترده‌ای از غذاهای محلی ترکی و بین‌المللی، گزینه‌های مختلفی برای هر سلیقه‌ای دارد. مهمانان می‌توانند از غذاهای خوشمزه‌ای که به‌طور روزانه در بوفه رستوران سرو می‌شوند؛ لذت ببرند؛ همچنین، این رستوران همواره با ارائه سوپ‌های تازه، دسرهای مختلف و ماهی‌های خوش‌طعم و تازه، رضایت مهمانان را جلب کرده است. درصورتی‌که مهمانان بخواهند عذای خود را در اتاق میل کنند، خدمات روم‌سرویس نیز در اختیارشان قرار دارد تا بتوانند غذای موردنظر خود را سفارش دهند.
علاوه‌براین، صبحانه‌های هتل به‌صورت بوفه ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند انواع خوراکی‌های صبحگاهی را به سلیقه خود انتخاب کنند. برای گذراندن زمان آرامش‌بخش در طول روز، بار هتل نیز پذیرای مهمانان است تا بتوانند چای و نوشیدنی‌های مختلف را در فضایی دل‌نشین و راحت میل کنند.
 

رزرو هتل استانبول در کوتاه‌ترین زمان با فلای تودی
درنتیجه، باتوجه‌به موقعیت ممتاز هتل چهارستاره سوریسو در محله فاتح استانبول و دسترسی عالی به جاذبه‌های دیدنی این شهر، گزینه‌ای ایده‌آل برای مسافران به‌شمار می‌آید؛ اما در دوره‌های پربازدید ازجمله اواسط بهار تا اواخر تابستان، قیمت هتل های استانبول معمولا افزایش می‌یابد. برای آگاهی از نرخ‌های دقیق و رزرو هتل استانبول، پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید. با واردکردن تاریخ اقامت خود در صفحه مربوطه و انتخاب گزینه جست‌وجو، می‌توانید فهرستی از اتاق‌های موجود همراه با نرخ‌های دقیق را مشاهده کرده و رزرو خود را انجام دهید.
کد مطلب: 80727
برچسب ها: رپورتاژ رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام