۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۷

۵ کاری که هرگز در هواپیما نباید انجام دهید!

افرادی که در هواپیما می‌خوابند اغلب صندلی کنار پنجره را انتخاب می‌کنند تا بتوانند سر خود را تکیه دهند، اما یک مهماندار در این باره هشدار می‌دهد.
۵ کاری که هرگز در هواپیما نباید انجام دهید!

یک مهماندار به نام تامی، که با نام tommycimato@ در تیک‌تاک فعالیت می‌کند و با دنبال‌کنندگان خود نکات سفر را به اشتراک می‌گذارد، ویدیویی منتشر کرده که در آن ۵ کاری را که هرگز نباید در هواپیما انجام دهید، فاش کرده است.

یکی از مواردی که او به آن اشاره کرده این است که هرگز نباید درحالیکه سر خود را به پنجره تکیه داده‌اید، بخوابید.

دلیل این موضوع این است که پنجره هواپیما غیربهداشتی است.

شما تنها فردی نیستید که این کار را انجام داده‌اید و قطعا نمی‌دانید چند نفر یا چند کودک دست‌های خود یا چیزهای دیگر را به پنجره مالیده‌اند.

شما نمی‌دانید که آیا پنجره‌های هواپیما تمیز شده‌اند یا چند وقت یک بار این کار انجام می‌شود، بنابراین بهتر است از این شرایط پر از میکروب دوری کنید.

 

تامی علاوه بر پرهیز از خوابیدن کنار پنجره، یادآور شد که مسافران هرگز نباید دکمه یا اهرم فلاش‌تانک توالت هواپیما را با دست‌های برهنه لمس کنند، زیرا این کار «بسیار غیربهداشتی» است و توصیه می‌شود از دستمال کاغذی برای لمس آن استفاده کنید.

او همچنین بر اهمیت نوشیدن آب در پرواز و هیدراته ماندن تأکید کرد و پیشنهاد داد که به ازای هر پرواز حدود ۱۶ اونس آب بنوشید.

یکی دیگر از توصیه‌های تامی این بود که در هواپیما شلوارک نپوشید یا حداقل سعی کنید که این کار را کمتر انجام دهید. او توضیح داد که این توصیه به دلیل مشابهی است که نباید سر خود را به پنجره تکیه دهید.

او گفت: «اگر شلوار بپوشید، کمتر در معرض میکروب‌ها قرار می‌گیرید.»

در نهایت، او گفت در صورتی که در میانه پرواز احساس بیماری می‌کنید، نباید از اطلاع‌دادن به مهماندار هواپیما بترسید.

او گفت: «ما اینجا هستیم تا کمک کنیم، بنابراین اگر به غذا، آب یا کیسه مخصوص حالت تهوع نیاز دارید، لطفاً بدون هیچ تردیدی به ما اطلاع دهید.»
کد مطلب: 80755
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام