۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲

آغاز فروش آیفون ۱۶ با قابلیت هوش مصنوعی

مدیرعامل اپل چگونه از این امکانات در زندگی روزمره بهره می‌برد؟
روز جمعه ۲۰ سپتامبر مشتاقان گوشی جدید آیفون که مقابل فروشگاه اپل در خیابان پنجم شهر نیویورک در صف‌های طولانی منتظر بودند، شگفت‌زده شدند؛ مدیرعامل اپل شخصا به استقبال مشتریانی رفت که می‌خواستند اولین خریداران آیفون ۱۶ باشند.
آغاز فروش آیفون ۱۶ با قابلیت هوش مصنوعی

تیم کوک درهای فروشگاه اپل را گشود، با خریداران عکس سلفی گرفت و به مشتریان در راه‌آندازی گوشی‌های جدیدشان کمک کرد.

آیفون ۱۶ با استفاده از هوش مصنوعی، امکانات جدیدی را در دستیار مجازی «SIRI» تعبیه کرده است. «سیری» اکنون می‌تواند وظایف روزانه زمانبر و خسته‌کننده‌ای مانند تنظیم برنامه‌ها و ارسال پیام را به صورت خودکار انجام دهد و به سوالات مربوط به برنامه شما، ایمیل‌تان و ساعت پرواز کسی که دوستش دارید پاسخ دهد.

بروزرسانی رایگان نرم‌افزار آیفون نیز که شامل ارتقای قابلیت هوش مصنوعی SIRI است، از روز پنج‌شنبه در دسترس افرادی قرار گرفت که از پیش برای آزمایش آن ثبت‌نام کرده بودند. این بروزرسانی از ماه آینده برای همه کاربران آیفون ارائه خواهد شد.

تا روز پنج‌شنبه، تنها دو مدل گران‌قیمت آیفون که سال گذشته عرضه شدند، دارای پردازنده‌ای قوی برای استفاده از این ویژگی‌های هوش مصنوعی بودند، اما با عرضه چهار مدل جدید آیفون ۱۶ از روز جمعه، این قابلیت به گستره بیشتری از گوشی‌های این شرکت اضافه شد.


اگر بخواهم از تجربه شحصی‌ام بگویم، آنچه در طول تابستان با استفاده روزانه و ساعتی از این فناوری متوجه شدم این است که عاشق ویژگی‌های بهره‌وری آن هستم. خلاصه کردن ایمیل‌ها، خلاصه کردن اعلان‌ها و اولویت‌بندی ایمیل‌ها از جمله مواردی است که واقعا مفید هستند.

 تیم کوک 
مدیرعامل اپل



تیم کوک، مدیرعامل اپل درباره قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید می‌گوید: «اکنون میلیون‌ها نفر می‌توانند از "Apple Intelligence" استفاده کنند. اما اگر بخواهم از تجربه شحصی‌ام بگویم، آنچه در طول تابستان با استفاده روزانه و ساعتی از این فناوری متوجه شدم این است که عاشق ویژگی‌های بهره‌وری آن هستم. خلاصه کردن ایمیل‌ها، خلاصه کردن اعلان‌ها و اولویت‌بندی ایمیل‌ها از جمله مواردی است که واقعا مفید هستند. همچنین از ویژگی‌های سرگرم‌کننده‌ای مثل ایموجی و فضای بازی تصاویر لذت می‌برم. تمام این امکانات در کنار هم جمع می‌شوند و باعث می‌شوند که از آن لذت ببری. برای من که روزانه صدها ایمیل دریافت می‌کنم، دکمه خلاصه‌سازی بسیار مهم است و همچنین استفاده از ابزارهای نوشتاری برای حرفه‌ای کردن متن و دوستانه‌تر کردن آن، ویژگی‌های بزرگی هستند.»
کد مطلب: 80898
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام