۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۷

تئوری کاربران ردیت: آیپد اپل در عکسی از شیکاگو در سال ۱۹۴۱

عکسی که در سال ۱۹۴۱ در شیکاگو گرفته شده است، به تازگی در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرده و کاربران مختلف نظریات عجیب و جسورانه‌ای را مطرح کرده‌اند که ادعا می‌کنند این عکس وجود سفر در زمان را ثابت می‌کند.
تئوری کاربران ردیت: آیپد اپل در عکسی از شیکاگو در سال ۱۹۴۱

این عکس سیاه و سفید که توسط عکاس آمریکایی، ادوین راسکام، گرفته شده، گروهی از کودکان را نشان می‌دهد که در صف ورود به سینما محلی خود ایستاده‌اند. اما نظریه‌پردازان توطئه به دقت این صحنه قدیمی را بررسی کرده و نظریات جالبی مطرح کرده‌اند. برخی از کاربران در شبکه اجتماعی Reddit مدعی شده‌اند که این تصویر ثابت می‌کند سفر در زمان ممکن است.

در این عکس، توجه کاربران به یک پسر بچه که در سمت راست تصویر ایستاده، جلب شده است. کاربران ادعا می‌کنند که این پسر در دست خود چیزی را نگه داشته که به طرز مشکوکی شبیه به یک تبلت از قرن بیست و یکم است. یکی از کاربران Reddit با تعجب نوشت: «بچه‌ها واقعاً دوست‌داشتنی و مغرور هستند، اما چگونه اولین کودک در صف یک آیپد در دست دارد؟ به نظر می‌رسد زمان برای پخش موسیقی سریال "منطقه گرگ و میش" فرا رسیده است.»
 

کاربران دیگری نیز این ادعا را تایید کردند و یکی از آن‌ها نوشت: «آیا این کودک واقعاً یک آیپد به دست دارد؟» کاربر دیگری نیز اظهار داشت: «در ابتدای صف می‌توانید ببینید که کودکی چیزی شبیه به آی‌پد در دست دارد.»

اما منتقدان و شکاکان این نظریه‌ها به سرعت وارد عمل شدند و با رد ادعاهای عجیب، توضیحاتی منطقی‌تر ارائه دادند. برخی از آن‌ها اظهار کردند که آنچه به عنوان آیپد به نظر می‌رسد، در واقع چیزی نیست جز یک کتاب مقدس یا یک دفترچه چرمی. یکی از کاربران نوشت: «احتمالاً بچه‌ها از کلیسا آمده‌اند و آن پسر بچه در دستش کتاب مقدس دارد.»
کد مطلب: 80978
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام